Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Peugeot 106 Speakers werken slecht tot niet!

Pagina: 1
Acties:

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Beste mede Tweakers,

Ik heb sinds vrijdag een leuk rijdend peugeot 106je gekocht. Het gaat om een Sketch 1.0 uit '96. Alles wat belangrijk is werkt goed, maar wil ik gewoon muziek luisteren via de radio enzovoort doet deze het slecht tot niet. Er zitten 2 speakers voor, De gene aan de bestuurders kant doet het (soms kraakt deze, of valt deze weg als ik over een drempel enz rijd) En de gene aan de andere kant doet helemaal niks.

Wat kan dit allemaal zijn?

Mvg,
Cristian

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Draadjes die niet goed aangesloten zijn? Of iets dat stuk is (speakera of radio zelf). Wat zegt je dealer/de verkoper?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 23:00

Baggeraar

Wat een gebagger..

Lijkt me vrijwel zeker dat de bekabeling slecht is. Gewoon nieuwe bekabeling leggen en een paar leuke 3 wegs speakers op de kop tikken. Radio is meestal wel nog goed, maar zal waarschijnlijk met cassette deck zijn.
Moderne radio's met USB kan je gewoon vanaf een 2dehands site plukken voor een prikje.

• londemanmp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 12:38
- deurbakken verwijderen.
- speakers verwijderen.

dan zie je de bekabeling zitten, maar daar zit ook een connector bij.

vervang deze !

• CristianSchriev
Ik dacht ook aan de bedrading.. Ik heb een redelijk moderne radio. Kunnen CD's in (geen usb) maar ook geen casette. Nieuwe speakertjes kopen dacht ik sowieso wel aan. :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gewoon alles opnieuw aanleggen. Is niet zoveel moeite en je weet direct dat het goed is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11 17:01
bij die peugeot 106 jes zit een soort van connector achter de speakers die van ''plug'' overgaat naar een gewoon zwart en rood draadje. Zijn vaak gecorrodeerd. Bij de brezan kosten die dingen iets van 2 euro.

Als je geen zin hebt om nieuwe bekabeling te trekken en aan de iso connector te solderen is dat een zeer goede oplossing.

En soms zijn de boxjes ook gewoon erg slecht omdat ze nat zijn geworden door een beetje lekkend raam e.d

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Willen ook snel breken in de doorvoer rubbers naar de deur.

---RAWE CEEK!!!---

• CristianSchriev
Zullen deze passen, want die zien er heel goed uit: Pioneer TS-A1713i
Pagina: 1