Apple MacBook Pro 13" Retina: ultraportable met puik scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
reviews: Apple MacBook Pro 13" Retina: ultraportable met puik scherm

De uitlijning van de scores valt me op.

De eerste twee: de eerste balk van beide capt de 6,69 en de 1,41.
Derde: tweede en derde kolom staan verder naar links t.o.v. de eerste twee.

Kan het misschien wat strakker? Ik ben zoveel kwaliteit gewend dat deze zaken mij opvallen :>

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-06 06:29

hellfire_ultd

Effe checke!

Aangezien er al een topic is voor deze review, maak ik er even gebruik van om een kleinigheidje te melden. Eerste pagina:
n juni bracht Apple het eerste model van de nieuwe generatie MacBook Pro's uit. Het ging toen alleen nog om een 15,6"-versie en de fabrikant blijft gewoon zijn oude MacBook Pro's verkopen, die slechts een bescheiden hardware-upgrade hebben gehad.
Een begrijpelijk foutje, aangezien zowat alle fabrikanten hun notebooks uitrusten met een 16:9-scherm. Apple doet daar niet zo enthousiast aan mee en levert de 15" MacBook Pro Retina met een 15,4"-scherm een 16:10-verhouding. Zie http://www.apple.com/nl/macbook-pro/specs-retina/ voor een referentie.

(Ook de 13" MacBook Pro Retina heeft een 16:10-scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 05:18
Op de pagina met alternatieven staat bij de Asus UX31A:
De resolutie is lager en de cpu niet zo krachtig, maar de prijs is ook aantrekkelijker.
Als je naar de prestaties van de CPU kijkt, komt deze bij Cinebench echter gelijk uit en bij Photoshop presteert hij beter. Enkel Handbrake toont een ander resultaat, maar dit programma draait over het algemeen beter op Mac's. Bij puur theoretische benchmarks presteren beide CPU's gelijk.
Enkel de resolutie is dus lager, maar in de plaats krijg je wel een betere accuduur en snellere SSD. Eigenlijk krijg je bij de UX31A het formaat en de prijs van een Macbook Air, maar met de prestaties van een Macbook Pro 13".

[ Voor 10% gewijzigd door Alfredo op 11-11-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Sony Vaio Z-series is ook een alternatief, zonder Office komt ie op zo'n 1.800,00.

LinkedIn WoT Cash Converter