Reacties op T.net/Modpunten tekort

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik ben bang dat er momenteel meer reacties zijn dan aanwezige modpunten. Is daar niet een tijdelijke improvisatie-actie voor te verzinnen.

Ik ben bang dat er een tekort aan modpunten is op de plekken waar deze nu heel handig zouden zijn.

Ps. dit is een vraag aan Femme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 11:50 schreef Jaymz het volgende:
Ik ben bang dat er momenteel meer reacties zijn dan aanwezige modpunten. Is daar niet een tijdelijke improvisatie-actie voor te verzinnen.

Ik ben bang dat er een tekort aan modpunten is op de plekken waar deze nu heel handig zouden zijn.

Ps. dit is een vraag aan Femme
Ja, ik denk dat het wel handig is om naar verhouding van gemaakte posts op T.net ofzo modpoints te doneren, want het wordt wel een zooitje zo... Is er niks te doen op basis van oude moderaties ofzo?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou geen modpunten gaan uitdelen op basis van het aantal posts: sommigen van van de actiefste (beste :? ) moderators reageren maar erg weinig. En er is juist een grote groep mensen die met heel veel reacties toch een relatief laag karma verdient.

Misschien moeten mensen zich gewoon vrijwillig aanmelden; men weet ook wel aan wie ze die modpunten met een gerust hard zouden kunnen geven.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je hem hier niet gewoon over mailen:?:? lijkt me persoonlijk erg logisch....replies van anderen in deze topic zoals de mijne zijn toch niet nuttig voor de beantwoording van je topictitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Volgens mij is het wel duidelijk wie op het TMF de vaste/goeie moderators zijn.. er valt vast wel iets te regelen dat die even een extra berg modpoints krijgen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 12:02 schreef Bigs het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk wie op het TMF de vaste/goeie moderators zijn.. er valt vast wel iets te regelen dat die even een extra berg modpoints krijgen oid.
Dat bedoel ik ook, alleen heeft dingen op een directe manier vragen vaak weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 12:03 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, alleen heeft dingen op een directe manier vragen vaak weinig zin.
Lijkt me een goed idee ja... Ik bedoelde ook niet op aantal posts eigenlijk, maar meer op oude moderaties (ben je vaak +1 gemodereerd, dan krijg je meer mod points, ben je vaak -1 gemodereerd, dan is er niks voor je)...

Ik post ook vrij weinig op T.net, alleen als ik echt wat nuttigs te zeggen heb. Ik wist alleen niet of het mogelijk is om mijn idee uit te voeren of dat alleen het aantal posts wordt bijgehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Persoonlijk, maakt het me nu niks uit hoe ik weer modpoints opbouw :)
baal er alleen van dat ik van de ongeveer 150 die ik had, alles kwijt ben :(
ben nu op de normale manier weer aan't opbouwen, zag net dat er al weer 40 waren.

Het belangrijkste lijkt me nu toch eerst dat GoT en Tweakers.net weer op't oude niveau komen en dan weer te gaan kijken hoe alles verder opgelost kan worden ,toch :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
't gaat mij er niet om dat ik veel modpunten wil.

't gaat mij erom dat er momenteel over de hele niet genoeg modpunten zijn, dus reacties worden 'raar' beoordeeld, en het nivo zakt, men gaat schelden enzo.

Dit kan je voorkomen door een zooitje punten gratis te verstrekken aan mensen die hier wel raar mee weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Maar hoe zit het dan met de Crew members :?
die kunnen toch vrij onbeperkt de reactie's "bij" modden of zitten die ook zonder :?
Correct me if i'm wrong :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 12:51 schreef Jaymz het volgende:
't gaat mij er niet om dat ik veel modpunten wil.

't gaat mij erom dat er momenteel over de hele niet genoeg modpunten zijn, dus reacties worden 'raar' beoordeeld, en het nivo zakt, men gaat schelden enzo.

Dit kan je voorkomen door een zooitje punten gratis te verstrekken aan mensen die hier wel raar mee weten.
Ja, dat snap ik ook wel... Probleem is alleen: hoe selecteer je een groepje dat er WEL mee om kan springen? Want GoT en T.net accounts zijn niet gekoppeld voor zover ik weet... Dus als ik op T.net Jaymz zou willen heten kan dat (maar dat account heb jij vast al?)...

Bij de meeste mensen zijn de usernames wel hetzelfde denk ik, maar ja... Ik weet niet of het dus zo simpel is om alleen bezoekers van TMF extra modpoints te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
De enige crew die dat kan zijn de adjes. Deze kunnen reacties vaker modden, maar dit kost ze gewoon punten, en die zijn er 'niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Op vrijdag 01 juni 2001 12:51 schreef Jaymz het volgende:
tststs, raaD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
ohjah, nog iets nuttigs ook,
is dat allemaal wel de moeite?
ik bedoel, morgen zijn er weer zo'n boel modpunten dat de ergste gemod kunnen worden, volgende week is alles weer normaal qua modpunten.

Lijkt mij de moeite niet eens waard dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 13:19 schreef poohbeer het volgende:
ohjah, nog iets nuttigs ook,
is dat allemaal wel de moeite?
ik bedoel, morgen zijn er weer zo'n boel modpunten dat de ergste gemod kunnen worden, volgende week is alles weer normaal qua modpunten.

Lijkt mij de moeite niet eens waard dus.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die misbruik maken van de situatie en die hele nieuwsposts gaan verneuken met onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Kan niet gewoon aan iedereen een lading modpoints worden gegeven?
Lijkt mij het simpelst. Eventueel naar karmaverhouding, maar dat is niet per se nodig.
Tenslotte kon bijna iedereen modden, dus waarom nu niet? 'k Ben zelf niet zo bang voor veel verkeerde moderaties (alhoewel ik me daarin natuurlijk wel behoorlijk kan vergissen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-10 11:29

Daniel

Kapitein NCC-1701
I'm sorry, Femme slaapt (22 uur achter elkaar gewerkt enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op vrijdag 01 juni 2001 15:38 schreef Daniel Kegel het volgende:
I'm sorry, Femme slaapt (22 uur achter elkaar gewerkt enzo)
euhhm.. hoe lang denk je dat wij achter ons scherm gekluisterd zitten? :P

ps: 22 uur? pfft, daar lacht hlpdsk eens mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 15:42 schreef poohbeer het volgende:

[..]

LOL HLpDsK werkt in pleoegendienst. Volgens mij is het een Schyzofreen. Dan mod persoon 1 en na 8 uur switch ie ff naar persoon 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 15:42 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Mja. Maar ik heb geen DB access :)

( Ik zou ws. toch maar op de verkeerde knop douwen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-10 23:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik denk dat het modpoint-tekort zichzelf nu wel oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 01:47 schreef Femme het volgende:
Ik denk dat het modpoint-tekort zichzelf nu wel oplost.
Die gedachte begon ook bij me op te komen. Uteindelijk valt het wel mee, ik denk in dit soort gevallen alleen liever in worst-case scenarios dan in best-case scenarios, just to be prepared. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Je denkt wel weer goed mee hoor! Wordt ook zeker op prijs gesteld, maar dat weet je wel geloof ik :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 02:06 schreef Floris_Diemel het volgende:
Je denkt wel weer goed mee hoor! Wordt ook zeker op prijs gesteld, maar dat weet je wel geloof ik :)
I know, ik kan verder kijken dan dat mijn neus lang is (die je op zo'n manier best wel vaak stoot, maar daar wordt je hard van ;) )

Trouwens, volgens mij was dat ook de bedoeling (meedenken)
Pagina: 1