Ik zoek een upgrade op mijn Creative Fatal1ty, wil namelijk gitaar covers gaan maken om op youtube te zetten. En omdat mijn speakers van mijn versterker uit worden gezet wanneer ik het via de USB interface aansluit op mijn laptop heb ik goede headphones nodig die duidelijk alle tonen geven en dus niet vervormd.
Heb het idee dat ik dan richting de studio headphones ga?
-Ook is een gekrulde kabel een pre, omdat ik sta te spelen en niet graag over al die kabel struikel
-Lengte van de kabel is ook van belang, 3 meter is zeker wel nodig. Dit kan voor mij ook gerealiseerd worden met een verleng kabeltje, geen probleem. Ideaal zou dan zijn een korte kabel uit de headphones met een gekrulde verlengkabel van ongeveer 3 meter
-Heb ook graag dat deze rondom mijn oren zit en niet erop.
-Noise canceling weet ik niet of dit handig is als ik naast mijn gitaar op de headphone ook nog het nummer op mijn PC speakers afspeel? Of gaat dit gewoon goed, dan is noise canceling altijd chill
Mijn budget loopt van de rond de 50-100 euro, dat eventueel nog aangepast kan worden.
Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen
Heb het idee dat ik dan richting de studio headphones ga?
-Ook is een gekrulde kabel een pre, omdat ik sta te spelen en niet graag over al die kabel struikel
-Lengte van de kabel is ook van belang, 3 meter is zeker wel nodig. Dit kan voor mij ook gerealiseerd worden met een verleng kabeltje, geen probleem. Ideaal zou dan zijn een korte kabel uit de headphones met een gekrulde verlengkabel van ongeveer 3 meter
-Heb ook graag dat deze rondom mijn oren zit en niet erop.
-Noise canceling weet ik niet of dit handig is als ik naast mijn gitaar op de headphone ook nog het nummer op mijn PC speakers afspeel? Of gaat dit gewoon goed, dan is noise canceling altijd chill
Mijn budget loopt van de rond de 50-100 euro, dat eventueel nog aangepast kan worden.
Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen
[ Voor 14% gewijzigd door Psy8cho op 11-11-2012 11:30 ]