beste tweakers
Zoals menig ander Tweaker ben ik geïnspireerd geraakt door L3p en zijn geweldige D3sk.
na zijn build uitgebreid in stilte gevolgd te hebben dacht ik dat wil ik ook, Dus begonnen met uitdenken en tekenen. Maar helaas had ik toen de tijd en geld er niet voor. (pentium 4 met oude ati kaart welke moeite had met 1080p video's
) Nu sinds een paar maanden ben ik overgestapt op een nieuwe pc en moest het er toch van komen. Dus bij deze mijn eerste casebuild/mod.
Recente hardware:
AMD1100t
MSI 870A-G54
G skill 1600 16GB
ATI hd6950
2x western digital 1 250gb 1 120gb (bijde uit mijn oude P4)
Cosair GS700
Deze hardware word tijdens de build aangepast.
Hier mijn bureau zoals die er nu uit ziet:

Zoals je ziet tijd voor een nieuwe.
Dus begonnen met zagen scheuren en passen en meten waaruit dit voort kwam.

Zoals je ongetwijfeld ziet is het nog in het ruwe werk fase.
Na wat perfectionering, aanpassingen, en nog veel meer zaag werk. Bij een goeie vriend een leen computer opgehaald nog bedankt Julian!

Uiteraard deze meteen ingebouwd samen met mijn Enermax fans.

En een paar nacht fotootjes.

Na een nachtje geslapen te hebben meteen weer aan de slag gegaan met het bureau. door mijn huidige setup in te bouwen. ondertussen ook een GTX 680 gekocht welke deel gaat maken van mijn uiteindelijke setup.

Nog veel werk nodig maar begint toch al aardig ergens op te lijken
Tot zover de eerste update.
Zoals menig ander Tweaker ben ik geïnspireerd geraakt door L3p en zijn geweldige D3sk.
na zijn build uitgebreid in stilte gevolgd te hebben dacht ik dat wil ik ook, Dus begonnen met uitdenken en tekenen. Maar helaas had ik toen de tijd en geld er niet voor. (pentium 4 met oude ati kaart welke moeite had met 1080p video's

Recente hardware:
AMD1100t
MSI 870A-G54
G skill 1600 16GB
ATI hd6950
2x western digital 1 250gb 1 120gb (bijde uit mijn oude P4)
Cosair GS700
Deze hardware word tijdens de build aangepast.
Hier mijn bureau zoals die er nu uit ziet:

Zoals je ziet tijd voor een nieuwe.
Dus begonnen met zagen scheuren en passen en meten waaruit dit voort kwam.

Zoals je ongetwijfeld ziet is het nog in het ruwe werk fase.
Na wat perfectionering, aanpassingen, en nog veel meer zaag werk. Bij een goeie vriend een leen computer opgehaald nog bedankt Julian!

Uiteraard deze meteen ingebouwd samen met mijn Enermax fans.

En een paar nacht fotootjes.

Na een nachtje geslapen te hebben meteen weer aan de slag gegaan met het bureau. door mijn huidige setup in te bouwen. ondertussen ook een GTX 680 gekocht welke deel gaat maken van mijn uiteindelijke setup.

Nog veel werk nodig maar begint toch al aardig ergens op te lijken
Tot zover de eerste update.