Artikel wordt niet weergegeven in bepaalde webshops

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Wanneer ik in de PW op onderstaande artikel klik, worden hij bij bepaalde webshops niet goed weergegeven.
pricewatch: Miele KFN 12923 SD-1

http://www.bobshop.nl/nl/...lkast/p43950?ref=tweakers

http://www.internetshop.n...lkast/p43950?ref=tweakers

Ik krijg alleen onderstaande tekst te zien en geen artikel.
en.php">Aanmelden voor de nieuwsbrief
© 1998 t/m 2012 Internetshop | Industrieweg 2a | 3846 BC Harderwijk | TEL: 0900 - 2245 678 (50 cpm)
Disclaimer | Voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De linkjes leiden inmiddels naar een "Pagina bestaat niet" melding bij de shops. Maar niet alleen bij deze, bij alle producten waar zij bij staan krijg ik deze melding.

Het lijkt een fout op hun sites te zijn, de producten zijn namelijk prima vindbaar op hun sites. De URL die ze gebruiken voor een link vanuit Tweakers heeft ?ref=tweakers erachter staan, zodra dat erachter staat, is de pagina ineens niet gevonden.

Ik zal de shops voor nu dan ook tijdelijk blokkeren, mag Sales het maandag uitzoeken wat er nou precies misgaat. Bedankt voor je melding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Glaanie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:21:
Het lijkt een fout op hun sites te zijn, de producten zijn namelijk prima vindbaar op hun sites. De URL die ze gebruiken voor een link vanuit Tweakers heeft ?ref=tweakers erachter staan, zodra dat erachter staat, is de pagina ineens niet gevonden.
Dat is een foutje van mij geweest :X
Ik zal de shops voor nu dan ook tijdelijk blokkeren, mag Sales het maandag uitzoeken wat er nou precies misgaat. Bedankt voor je melding!
Linkjes werken weer, dat heb ik inmiddels gefixed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik zie het, dank je voor het fixen :) Bij deze staan ze weer online.