Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Moederbord of HDD kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dus dat als ik de computer aan doe er geen beeld is. Dus ik kan niets met die computer meer. Ook al geprobeerd met een andere monitor, maar beeld reageert ook niet. Ik heb geen GPU, dus daar kan het niet aan liggen. Dus ik wil vragen of iemand anders dit probleem ook is tegengekomen of een vermoeden heeft. Verder kan ik niets vinden op google.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15
Het is in ieder geval niet (alleen) je harde schijf, want die verzorgt je beeld niet. Ook zonder (werkende) HDD zou je gewoon beeld moeten krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 10-11-2012 19:50 ]

The devil is in the details.

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-11 12:55
Idd niet de HDD. Eerder MB of processor.
Krijg je ook geen bios of iets dergelijks te zien? Moederbord geeft geen piepjes?Maak de pc eens zo kaal mogelijk (MB, processor, 1 reepje ram). Gebeurt er dan nog niets?

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Als je je computer opstart voert deze normaal een BIOS test uit, waarbij alle esentiele onderdelen even worden getest, als dit succesvol is hoor je een korte "biep". Hoor je deze?

Krijg je iets van beeld te zien? Of hellemaal niets? Gaat je scherm van standby naar aan? Of gebeurt er hellemaal niets?

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat als ik de pc opstart helemaal geen beeld heb, dus ik zie dan ook geen BIOS. Ik hoor ook geen piepjes van het moederbord. Ook al andere ram gebruikt, maar nog steeds niets.

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Gaat de ventilator van je cpu ook niet draaien? Misschien is je voeding wel kapot. Ik heb in relatief korte tijd al drie geodkopere voedingen versleten.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Verwijderd

Topicstarter
Alles draait nog gewoon, maar ik krijg maar geen beeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:25:
Alles draait nog gewoon, maar ik krijg maar geen beeld.
Monitor LED springt op groen dus!? Kabel goed aangesloten? of probeer een andere kabel als je die hebt.

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Mocht je ergens een andere voeding hebben liggen, of je kent iemand die er één heeft. Check het voor de zekerheid dan toch even. Want ondanks een voeding toch stroom lijkt te leveren, kan hij toch kapot zijn. En hij kan daardoor ook andere hardware vernielen, omdat hij ook teveel stroom af kan gaan geven wanneer hij stuk is.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Pagina: 1