Ik ben op zoek naar een php chart systeem die voor mij door middel van een grafiek van links naar rechts de ranglijst van voetbal kan weergeven. Oftewel dat je op de verticale as de clubs hebt staan en op de horizontale as de speelronden (t/m 34) staan waardoor je een grafiek krijgt waarbij je makkelijk de verspringen kunt zien tussen de speelronden. Bijv dat een club 3 weken op 1 heeft gestaan en daarna naar de 4e plek is gegaan.
Ik heb zitten zoeken naar php chart systemen maar met degene die ik gezien heb kun je (zover ik weet) niet doen wat ik dus wil. Met mijn paint skills (
) heb ik even een afbeelding gemaakt om een beeld te schetsen wat ik eigenlijk wil.

Ik heb gekeken naar/geprobeerd met Google Charts, pChart, JpGraph en PHP Charts, maar zover ik heb gezien kun je op de verticale as enkel getalletjes kwijt bij een lijn diagram. Iemand wellicht een idee?
Ik heb zitten zoeken naar php chart systemen maar met degene die ik gezien heb kun je (zover ik weet) niet doen wat ik dus wil. Met mijn paint skills (

Ik heb gekeken naar/geprobeerd met Google Charts, pChart, JpGraph en PHP Charts, maar zover ik heb gezien kun je op de verticale as enkel getalletjes kwijt bij een lijn diagram. Iemand wellicht een idee?