Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Het is inderdaad de bedoeling dat Tweakblogs ook vertegenwoordigd zijn in het 'Community' blok. Op dit moment lijkt het algorithme dat bepaald wat daar in komt nog niet helemaal optimaal te zijn, en daar zal dus nog aan gesleuteld gaan worden
Intentionally left blank
Is een blok waar welgeteld 10 items in passen niet wat weinig voor én forumtopics, én reviews, én tweakblogs, én....whatever er nog meer in kan staan?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Random statistieken: ik krijg momenteel ~40-80% minder hits op mijn blogs*. Maar zodra er een blog wordt gefeatured in 'uit de community' schiet hij omhoog en is het bijna onmogelijk om uit de top-3 populaire blogs op tweakblogs te vallen. Het is pittiger geworden dan vóór T7 om de exposure te krijgen voor je blogs die ze verdienen.
* nouja, op dit exacte moment krijg ik extreem veel aandacht voor m'n blogs en sta ik constant met 5 of 6 in de top-15, maar dat komt door de Wereldprijs. Op momenten dat ik niet externe publiciteit krijg geldt bovenstaande verhaal
* nouja, op dit exacte moment krijg ik extreem veel aandacht voor m'n blogs en sta ik constant met 5 of 6 in de top-15, maar dat komt door de Wereldprijs. Op momenten dat ik niet externe publiciteit krijg geldt bovenstaande verhaal
[ Voor 8% gewijzigd door mux op 10-11-2012 16:03 ]
Verwijderd
mux en jij wordt nog makkelijk gevonden
. Laat staan voor andere minder bekende Tweakers. Ik vind ook dit weer een slechte zaak in de nieuwe layout. Lijkt me erg demotiverend voor bloggers en het zelfde geldt trouwens voor de productreviews.
Sinds de tracker weer terug is krijg ik weer heel gezonde hoeveelheden views. Laatste blog vóór deze verbetering heeft 2688 views gekregen in de loop van een maand, maar hierbij is een behoorlijk groot aantal views extern (ik heb de post veel gepromoot buiten tweakers.net). De eerste post sinds de permanente tracker heeft nu al, zonder enige promotie, 2742 views na een weekje.
Pagina: 1