kan een script dit doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Topicstarter
sorry voor de relatief lage drempel gezien het nivo van de andere topics hier maar ik denk dat dit nog de meest correcte locatie is om dit probleem op te lossen.

ik heb momenteel internet via een portal, enorm simpele pagina met wat regels tekst en 2 vakjes voor username en wachtwoord. puntje probleem is echter dat na een uurtje of wat (tijd is zeer variabel, kan soms wel 4 uur zijn) de verbinding er weer uit word gegooid en je weer opnieuw in moet loggen. duidelijk erg irritant als je uitzending gemist aan het streamen bent, gamen of een beetje groot bestand aan het downloaden bent. meeste dingen kunnen het wel behappen als de lijn een paar seconden wegvalt maar meer als een minuut is meestal einde verbinding en kan je overnieuw beginnen. backupje maken via een vpn is al helemaal een gevalletje "laat maar".

ik heb al zitten zoeken naar programma's en scripts die automatisch op portals kunnen inloggen maar ik kom niet veel verder dan scripts zoals zeroshell auto login die echter eenmalig werken. ik zoek een programma/script die bijvoorbeeld elke 5 sec google.nl pingt en zodra die een redirect krijgt naar de portal weer inlogt. geen één programma of een soort van script die in de browser kan draaien die ik kon vinden (er is al heel weinig over) kan zoiets.

zie ik iets over het hoofd of zoek ik gewoon verkeerd? ik ben echt niet op mijn achterhoofd gevallen (eigenlijk wel, meerdere malen zelfs maar das een ander verhaal O-) ) maar ik kan me slecht voorstellen dat er niks is die zo'n relatief simpele taak op zich kan nemen....

o ja, even voor de goede orde: ik ben opgehouden met het schrijven sinds Qbasic op niet-buigbare floppies uitkwam dus probeer je in te beelden dat ik de ballen verstand ervan heb :X

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 16:05

Acid_Burn

uhuh

Als je firefox gebruikt: https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/reloadevery/

edit: die reload de pagina elke zoveel tijd.. logt niet opnieuw in...

[ Voor 30% gewijzigd door Acid_Burn op 10-11-2012 14:36 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Topicstarter
zo'n plugin gebruik ik ook al voor sommige sites, echter zou zo'n plugin combineert moeten worden met eentje die dus de 2 vensters invult (FF doet dat al automatisch) en op de knop drukt. ik kan er rustig een los systeempje dedicated ervoor maken die dan als router werkt maar als je gewoon bezig bent op het systeem is dat vrij lastig. dan heb je niks aan deze oplossing.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-05 21:29

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Met firefox + selenium wellicht?

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Topicstarter
mooi programma voor zover ik kan zien. als ik zo die documentatie doorspit is het behoorlijk zware kost tenzij je waarschijnlijk een programmeur bent in een bepaalde taal die het ondersteund. voor mij hadden ze die site net zo goed in het chinees kunnen schijven.

niet dat ik geen moeite wil doen (integendeel) maar om nou een complete programmeertaal te moeten leren gaat me een klein beetje ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:24
Je zou met bijvoorbeeld de greasemonkey plugin voor firefox kunnen zorgen dat elke x minuten een refresh wordt gedaan op de portal. Vervolgens controleer je of de inlogbox aanwezig is met javascript. Indien de inputboxjes er zijn kan je de gegevens invullen en een submit simuleren.

Met JQuery is die relatief simpel.

Daarnaast kan je misschien om de zoveel tijd een POST me je inloggegeven faken met een programma als fiddler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 09:33

_Thanatos_

Ja, en kaal

Opera kan standaard autoreloaden.
Rightclick -> Reload Every -> kiest u maar

[ Voor 40% gewijzigd door _Thanatos_ op 13-11-2012 01:25 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Topicstarter
ik zal een vragen aan iemand op een ander forum of die me kan helpen met een greasemonkey script erwin.

thanatos, reladen is niet het probleem, graag even ietjes beter lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 09:33

_Thanatos_

Ja, en kaal

Nou sorry dat ik probeer te helpen hoor :/

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:57

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Goed, ik ga dit topic sluiten. Scriptrequests doen we niet aan in de Devschuur. Je geeft zelf herhaaldelijk aan absoluut geen kennis te hebben van programmeren, noch de intentie om het te gaan leren. Dan is de Devschuur, waar het over ontwikkelen van software gaat, echt de verkeerde plek.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.