Ik heb 2 6850's in CrossFire hangen, en ze hebben het altijd prima gedaan, maar laatst had ik de pc even open en toen viel me op dat van de onderste kaart de fan niet draaide. Ik keek meteen naar de temperatuur, en in CCC stonden alle waarden op nul. De videokaart was helemaal goed aangesloten, en ik heb alles dubbel gecheckt. Ik probeerde via furmark stress test of de gpu wel gedetecteerd werd, en zodra de test begon, begon ook mijn videokaart te draaien, en deed hij gewoon voor 100% mee met renderen.
Op zich is er dus geen probleem, want de kaart doet het wel gewoon, maar ik was benieuwd wat dit zou kunnen veroorzaken. Is dit misschien een energiebezuinigingsmaatregel van de nieuwste AMD drivers?
Ik heb een Asrock 870 extreme 3 moederbord, een 850 watt voeding en de meest recente drivers. deze drivers heb ik al opnieuw geïnstalleerd.
Op zich is er dus geen probleem, want de kaart doet het wel gewoon, maar ik was benieuwd wat dit zou kunnen veroorzaken. Is dit misschien een energiebezuinigingsmaatregel van de nieuwste AMD drivers?
Ik heb een Asrock 870 extreme 3 moederbord, een 850 watt voeding en de meest recente drivers. deze drivers heb ik al opnieuw geïnstalleerd.