Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNN
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01-2015
Mei jl. heb ik een Beats by Dre Solo HD gekocht bij bax-shop welke het een aantal maanden naar behoren heeft gedaan. Na een aantal maanden kreeg deze kuren en heb ik het exemplaar teruggestuurd waarna ik na een aantal weken een nieuw exemplaar kreeg toegestuurd. Dit is een vernieuwde versie met het nieuwe kabeltje.
Wanneer ik de koptelefoon opzet en enigszins op de koptelefoon druk waar deze op mijn oor zit, hoor ik een heel hard krakend geluid in de speaker.
Wat is dit? Is het erg? Kan het verholpen worden?
Ik ben zeer benieuwd, het stoort me namelijk enorm!
Her en der heb ik al op internet gezocht maar ik kon er weinig tot niets over vinden

Alvast bedankt!! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-07 14:25

SED

lijkt me een slecht contact in de schelp. Garantie dus of repareren. Kan dat ding gemakkelijk open?

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-07 20:46
is het de hele tijd of aleen als je er op drukt? want dat doet mijn sony koptelefoon ook, dat is simpelweg door de druk/vacuuum als je op de schelp duwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNN
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01-2015
h4ze schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:59:
is het de hele tijd of aleen als je er op drukt? want dat doet mijn sony koptelefoon ook, dat is simpelweg door de druk/vacuuum als je op de schelp duwt.
Het is als ik erop druk. En heb inderdaad ook het gevoel dat dat komt door de druk. Maar ik heb het al als ik er maar heel zachtjes op druk...
Zou ik daar zelf iets aan kunnen doen? Heb al via internet gezocht om te kijken hoe die zachte schelp eraf moet maar dat krijg ik niet voor elkaar op de manier waarop het beschreven wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-07 20:46
ik denk niet dat er veel aan te doen is, bij mij hoor ik het ook al kraken bij een lichte druk, het hoort bij het gesloten bas systeem icm de grote gesloten schelpen.
stilzitten en er niet op drukken zou ik zeggen. :P
ps ik denk niet dat je headphone nog lekker zal klinken zonder de zachte schelp en dat het comfort ook hard achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:11

FeaR

In GoT we trust

Een Solo HD is bedoeld voor mobiel gebruik en valt om die reden in Mobile en dan specifiek in Accessoires & Navigatie. Ik verhuis het topic even die kant op voor je :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1109099

Ik had hetzelfde probleem. Schelp opengemaakt en gekeken of de lasdraadjes niet goed contact maken. Niets hielp. Per toeval ontdekt dat wanneer ik de een touwtje (5 mm dik) stevig (twee keer) rond de buitenkant van de schelp wikkel het krakend geluid weg is. De schelp kan niet meer bewegen, maar het geluid is weer normaal.
Succes!
Pagina: 1