Ik heb nu ongeveer een weekje deze Usb-hub. Als ik hem met extra stroomadapter aan mijn pc hang wil mijn computer niet meer opstarten. Zonder de stroomadapter werkt het normaal. Als de stroomadapter er aan hangt en de stroomkabel uit mijn pc gehaalt is blijven bovendien de lampjes op mijn toetsenbord nog branden. Is dit een probleem met de hub zelf of kan dit ook aan mijn moederbord liggen?
Verwijderd
Vertel, leg uit!Als ik hem met extra stroomadapter aan mijn pc hang wil mijn computer niet meer opstarten.
Je begrijpt dat op Tweakers.net een verhaal als 'hij doet het niet' niet wordt geaccepteerd. Je zult volledig moeten zijn in je probleemomschrijving inclusief wat je zelf al allemaal hebt geprobeerd.
Wie van de 2 denk jij dat nou nog energie zit te leveren richting de USB poorten(op je moederbord?)?Als de stroomadapter er aan hangt en de stroomkabel uit mijn pc gehaalt is blijven bovendien de lampjes op mijn toetsenbord nog branden. Is dit een probleem met de hub zelf of kan dit ook aan mijn moederbord liggen?
En jah, dat kan voor problemen zorgen
[ Voor 4% gewijzigd door Swordlord op 09-11-2012 17:45 ]