Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Samsung Galaxy S DUOS (S7562) Slecht geluidskwaliteit tijdens bellen

Ik heb sinds paar dagen een nieuwe dual SIM Samsung Galaxy S DUOS. Op zich een aardige toestel.
Maar het valt me op dat het geluidskwaliteit tijdens het bellen heel slecht is. Het is heel schor en slecht geluid.
Aan de locatie, gebelde personen of provider ligt het ook niet.

Weet iemand misschien hoe ik dit 'irritante' probleem kan oplossen?

Alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 17:04 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
kijk eens hoe het met een headset is, als het dan goed is ligt het aan je oorspeaker

Strava

Verwijderd

Ik heb hem ook, vind het geluid ook niet super idd.

Maar erger nog, ik heb hem deze week gekregen en de dag ernaar moeten updaten volgens het toestel.
Maar sinds die tijd is het touchscreen heel stroperig in beweging.
eerst dacht ik dat het aan mijn handen lag, maar dat is niet zo.
Reageert traag, en het lijkt net of ik over een dikke glasplaat schuur.
Heel raar!!

Nu zag ik in de bschrijving dat dit kan voorkomen en dat je dan juist een update moet uitvoeren.
Volgens mij is het probleem juist ontstaan NA de update, eerste dag is me dit namelijk 0 opgevallen.

Herkent iemand dit probleem? waar zou je dit moeten (kunnen) neerleggen???

Henry

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:37
Ik heb het toestel ook, maar ik herken beide problemen niet.
De kwaliteit van de speaker en microfoon zijn gemiddeld.
Het reageren van het scherm is zeker niet vlot te noemen, maar ook niet onwerkbaar.
Soms loopt hij gewoon vast als ik meerdere apps op de achtergrond actief heb.
Verder ben ik heel tevreden met de telefoon.

Verwijderd

Ben er idd achter dat dit te maken lijkt te hebben als je veel op de achtergrond actief hebt.
Als je zaken als wifi gps en dat soort zaken uitzet, scrolt hij sneller.
Dus geen zeer snelle processor denk ik!!
Verder denk ik dat het ook wennen is, mijn htc had dit vele malen beter.
Maar de dual sim is voor mij toch reden genoeg dit apparaat ok te vinden.

Verwijderd

Ik heb deze telefoon. Nu is het zo dat ik zowel zakelijk als prive vodafone heb. Maar de internetgegevens van het zakelijk is anders dan prive qua toegangspunt. Nu lukt het me niet om beide erop te zetten. Steeds pakt hij er een voor beide simkaarten. Dus ongeacht of ik switch van simkaart dan (denk ik) gebruikt het toch het internet van de een. Is dit op te lossen??

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 19:19
Ik heb twee kaarten van kpn. Prive een prepaid voor internet in slot 1, van de baas voor bellen in slot twee.
Mijn instellingen:
Bij SIM card manager - beide kaarten geactiveerd, een naampje en een logootje gekozen, receive incoming calls aan, onder data service network kaart 1 geselecteerd. (De laatste optie weet ik niet precies wat hij doet.)
Bij more settings - mobile networks heb ik voor kaart 1 use packet data aanstaan, roaming uit, network mode is auto, operator zoekt hij zelf wel uit.
Kies ik hier bovenaan kaart 2 dan zijn de eerste twee niet beschikbaar, en mode is GSM only.
Onder APN vind ik bij kaart 1 niks, en bij kaart twee eentje voor prepaidinternet die niet actief is. Dat lijkt dus bij mij ook een beetje in de war...
Maar het werkt toch wel goed: bij het internetten zie ik in de statusbalk 3G of H logootjes, dus ik denk dat hij wel kaart 1 gebruikt.
Pagina: 1