Eyefinity met Crossfire werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 19:33
Beste Tweakers,

Ik heb zojuist mijn 3 beeldschermen (Dell U2312HM) Binnengekregen, maar het wil niet werken.

Toen ik bootte deden ze het allemaal, maar toen ik zag dat crossfire uit stond, heb ik hem weer aangezet, maar nu werken maar 2 monitoren?

Als ik er 3 wil laten werken, moet ik crossfire uitzetten, en dat wil ik niet.
Hoe kan ik dit fixen?

het gaat om 2x 7950 Windforce 3, en een monitor zit in de DVI poort van Kaart 1, een monitor in DVI van kaart 2, en de 3e zit met een Displayport->mini displaypoort naar kaart 1, ik heb dus geen actieve adapter nodig, ondat op de dell monitor al een displayport zat.

Wie kan mij helpen

-ChiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:45

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Crossfire betekent dat je videokaarten samen als 1 gaan gedragen. Kan 1 losse videokaart die je hebt slechts 2 monitoren aansturen, dan kunnen ze dat samen in crossfire ook.
Wil je 3 kunnen aansturen, dan houd je beide videokaarten los aan het werk en wil het prima (dan wil 4 ook).
Onderdeel van het crossfire systeem, voor zover ik weet :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:58
Inderdaad, Nomad heeft helemaal gelijk. Als je je 3 beeldschermen in crossfire wilt gebruiken moeten ze allemaal op dezelfde videokaart aangesloten zijn. (2 kunnen via de dvi/hdmi poorten en 1 moet via de displaypoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 19:33
Bedankt, toevallig in mijn kamertje een verloopje van DVI-HDMI gevonden, en nu doet hij het!

Wat ziet dit er prachtig uit!