Toon posts:

SIM kaartje te oud voor huidige generatie toestellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen weten jullie misschien of dit SIM kaartje te oud is voor huidige generatie toestellen? Ik heb net dit T-Mobile kaartje geprobeerd in een LG L3 en dat werkt niet. Ondanks dat mensen in het aanbiedingen topic aangeven dat er geen simlock op dit toestel zit twijfel ik hier nu aan of mijn kaartje is verouderd. Wat mij opviel is dat het kaartje van Hi wat bijgeleverd is en een Telfort kaartje wat wel werkte een andere kleinere chip hebben.
Mijn SIM:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KHiuE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
vraag een nieuwe aan? als hij oud is kan hij soms wat minder goed gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Schnor schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:49:
vraag een nieuwe aan? als hij oud is kan hij soms wat minder goed gaan doen.
Ik heb geen trek om ervoor te betalen :). Als het een oud model kaartje is wil ik gewoon gratis vervanging en niet 5 euro betalen zoals dat wel moet via My T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan wel zijn dat de chip verouderd is.
Ik kon niet videobellen, bleek ook aan de simkaart chip te liggen.

Bel naar t-mobile en meld dat je simkaart niet meer werkt. Sturen ze gratis een nieuwe op.
Betalen voor een simkaart is onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lekkere service daar bij T-Mobile. Ik moet gewoon betalen kon de medewerker mij vertellen volgens het protocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon doorklagen.

Als jij niet kunt bellen doordat hun simkaart stuk is moeten ze gewoon een nieuwe leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:26
Ik zou gewoon doorklagen of iets in de trant van "dan is dit een mooi moment om over te stappen" laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk ik bel gewoon nog een keer :). Andere medewerker aan de telefoon en die zegt ik ga het gelijk regelen :). Kaartje komt eraan. Zo'n groot verschil is er dus in medewerkers bij de één zeg je bijna je abonnement op en bij de ander wordt je perfect zoals het hoort geholpen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 17:11 ]

Pagina: 1