Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Youtube bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Filmbestanden die gemaakt zijn met mijn Sony CX115 worden opgeslagen als AVCHD (MTS). Nu wil ik deze filmpjes uploaden naar youtube en dat youtube gebruikers deze zo snel mogelijk kunnen downloaden/streamen. Zoals jullie weten laden sommige youtubefilmpjes sneller dan anderen. Is het verstandig om het MTS bestand om te zetten in MKV of een andere meer gangbare bestandsformaat. Wellicht omdat deze sneller te laden zijn of heb ik dit mis?

Bij voorbaat dank aan iedereen die mee helpt denken,

Groeten, Impenetrables ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Youtube converteert zelf al die dingen toch naar MP4 (of flv), dan maakt het toch weinig uit in welk formaat je ze nu hebt?

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 18:44

hostler

Yeahhh dude!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:52:
Zoals jullie weten laden sommige youtubefilmpjes sneller dan anderen. Is het verstandig om het MTS bestand om te zetten in MKV of een andere meer gangbare bestandsformaat. Wellicht omdat deze sneller te laden zijn of heb ik dit mis?
Dat heb je mis. Volgens mij werkt het zo;
Een veel gebruikte video krijgt voorrang op de servers van Google (meer vraag, meer bandbreedte) minder populaire video's worden 'naar achteren geschoven'.

Je video uploaden in een ander formaat maakt niets uit, YouTube convert je video naar een ander bestandsformaat.

Verwijderd

Topicstarter
Leuke weetjes en bedankt voor de hulp!