Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG][GOT] Image upload geen browse knop in Chrome

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-11 16:18

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Ik heb gezocht maar dit specifieke probleem ben ik nog niet vaker tegengekomen, terwijl ik me ook niet kan voorstellen dat ik de eerste ben die dit probleem heeft.

Als ik op het forum een foto aan een post wil toevoegen klik ik op 'Voeg afbeelding toe via het fotoalbum'. Dan krijg ik een pop-up en de rest wijst voor zich. Alleen de 'bestand kiezen'-knop werkt niet (wel zichtbaar) en ik kan dus niet uploaden. In IE werkt het overigens perfect. Wellicht ligt het gewoon aan mijn chrome-installatie, maar dan is het wel een heel specifiek probleem.

Het gaat overigens om Chrome 23.0.1271.64 m onder Win7 Ultimate.

This too shall pass

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:17

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Heh, daar zit een onzichtbaar logo over de knop heen. Op het woordje "chosen" van "No file chosen" naast de knop klikken geeft wel de file upload dialogue. IE zal zich daar wel weer niets van aantrekken omdat er geen content in zit.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 21:55
Dit is een bekende bug en wordt volgens mij met de eerstvolgende release gefixed

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-11 16:18

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
MueR schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:56:
Heh, daar zit een onzichtbaar logo over de knop heen. Op het woordje "chosen" van "No file chosen" naast de knop klikken geeft wel de file upload dialogue. IE zal zich daar wel weer niets van aantrekken omdat er geen content in zit.
Verrek! Thanks.
Misha schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:12:
Dit is een bekende bug en wordt volgens mij met de eerstvolgende release gefixed
Ok :)

This too shall pass