Good goan
Er zijn ongeveer 2 DVD spelers (ok, waarschijnlijk wel iets meer) op de markt die DVD data accepteren vanaf een CD, dus je hoeft het eigenlijk niet te proberen.
Ik heb het gedaan met een progje DVDMotion, heel vreemd programma, maar als je er aan gewend bent werkt het best lekker.
Maarja, ik kon geen een DVD speler vinden die hem wou lezen (PC's uitgezonderd dan).
Ik heb het gedaan met een progje DVDMotion, heel vreemd programma, maar als je er aan gewend bent werkt het best lekker.
Maarja, ik kon geen een DVD speler vinden die hem wou lezen (PC's uitgezonderd dan).
Verwijderd
kijk op www.divx-diggest.com
flaskmpeg is wel goed maar je kan de data rate niet instellen. En de kwaliteit is wat minder daardoor
flaskmpeg is wel goed maar je kan de data rate niet instellen. En de kwaliteit is wat minder daardoor
Alvast bedankt,
Kun je er dan een VCD (video-disc) van maken, ik weet dat mijn DVD-speler dat formaat wel kan afspelen???
Hmmmm, da wist ik nog niet.Op vrijdag 01 juni 2001 12:13 schreef Bigs het volgende:
Er zijn ongeveer 2 DVD spelers (ok, waarschijnlijk wel iets meer) op de markt die DVD data accepteren vanaf een CD, dus je hoeft het eigenlijk niet te proberen.
Kun je er dan een VCD (video-disc) van maken, ik weet dat mijn DVD-speler dat formaat wel kan afspelen???
Good goan
Je kan wellicht geen DVD op cd afspelen maar wel een SVCD maken en dus ook MPEG-2 gebruiken.Op vrijdag 01 juni 2001 13:51 schreef critical-billy het volgende:
Alvast bedankt,
[..]
Hmmmm, da wist ik nog niet.
Om een mpeg(-2) filmpje (vcd of svcd of dvd) te maken van een avi kan je het beste tmpeg gebruiken.
Verwijderd
bbMpeg.
Programmaatje welke alle videoformaten heen en weer kan converteren.
Je kunt em hier vinden: http://people.a2000.nl/obout/filez
Programmaatje welke alle videoformaten heen en weer kan converteren.
Je kunt em hier vinden: http://people.a2000.nl/obout/filez
Verwijderd
De beste: Panasonic, zeer goed alternatief: Ligos, zowel standalone als plugin voor Premiere te krijgen.
Iets anders Ulead Media Studio Pro (trial te downen bij www.ulead.com daarna zoeken een goede cr*Dck)
Iets anders Ulead Media Studio Pro (trial te downen bij www.ulead.com daarna zoeken een goede cr*Dck)
kijk eens op www.vcdhelper.com
erm, waarom geen divx? Is dat niet beter dan mpeg-2? DivX is toch mpeg-4?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hangt ervan af wat je met "beter" bedoelt; Compressie of beeldkwaliteit. (S)VCD (MPEG-2) kun je in je standalone DVDspeler gooien.
Pagina: 1