Hallo!
Ik mag mijn abonnement verlengen en eindelijk weer een nieuwe smartphone maar ik zie door de bomen het bos helaas niet meer en twijfel gigantisch...
Ik heb al navraag gedaan bij de phonehouse, mediamarkt en HI-shop maar heb idee dat ze daar aandelen hebben in bepaalde telefoon want ze proberen me allemaal een andere aan te smeren haha. Als het aan HI ligt verlaat ik de winkel bijv. met Sony Xperia P en mediamarkt HTC one X+.
Op dit moment twijfel ik tussen HTC one X+, Iphone 4S, Galaxy S3, Sony Xperia P.
Belangrijkste aan telefoon vind ik:
- Super geluid, luister veel muziek,
- Super camera, maak veel foto's,
- Snel internet,
- Lange accuduur,
- Telefoon die meeste kans heeft op 2 jr. goed blijven functioneren
(Heb nu galaxy s1 en die loopt al aantal maanden constant vast, valt uit enz)
Ben benieuwd naar de meningen hier.
Groetjes!
Ik mag mijn abonnement verlengen en eindelijk weer een nieuwe smartphone maar ik zie door de bomen het bos helaas niet meer en twijfel gigantisch...
Ik heb al navraag gedaan bij de phonehouse, mediamarkt en HI-shop maar heb idee dat ze daar aandelen hebben in bepaalde telefoon want ze proberen me allemaal een andere aan te smeren haha. Als het aan HI ligt verlaat ik de winkel bijv. met Sony Xperia P en mediamarkt HTC one X+.
Op dit moment twijfel ik tussen HTC one X+, Iphone 4S, Galaxy S3, Sony Xperia P.
Belangrijkste aan telefoon vind ik:
- Super geluid, luister veel muziek,
- Super camera, maak veel foto's,
- Snel internet,
- Lange accuduur,
- Telefoon die meeste kans heeft op 2 jr. goed blijven functioneren
Ben benieuwd naar de meningen hier.
Groetjes!