Summary:
Ik ben er al vaker tegenaan gelopen dat ik tijdens het zoeken in de pricewatch, af en toe tegen een bug aanloop bij het filteren en/of sorteren van de getoonde items op het scherm.
System:
Windows 7 64bit
Firefox 16.0.2
Reproduction:
• Ga naar de pricewatch
• Open een item (zoals in de screenshot bijvoorbeeld de pagina van de Galaxy SII)
• Ga naar het tabje "Prijzen met abo"
• Sorteer op "Prijs per maand"
Expected result:
De lijst wordt keurig gesorteerd op prijs per maand.
Actual result:
De lijst wordt niet gesorteerd, er verschijnt een pop-up met foutmeling en na het klikken op 'OK' komt er een leeg scherm met de mededeling 'Er is iets fout gegaan'
Screenshot:

Ja, ik ben tester van beroep.. dit is een default template die ik in mn werk ook gebruik
Ik ben er al vaker tegenaan gelopen dat ik tijdens het zoeken in de pricewatch, af en toe tegen een bug aanloop bij het filteren en/of sorteren van de getoonde items op het scherm.
System:
Windows 7 64bit
Firefox 16.0.2
Reproduction:
• Ga naar de pricewatch
• Open een item (zoals in de screenshot bijvoorbeeld de pagina van de Galaxy SII)
• Ga naar het tabje "Prijzen met abo"
• Sorteer op "Prijs per maand"
Expected result:
De lijst wordt keurig gesorteerd op prijs per maand.
Actual result:
De lijst wordt niet gesorteerd, er verschijnt een pop-up met foutmeling en na het klikken op 'OK' komt er een leeg scherm met de mededeling 'Er is iets fout gegaan'
Screenshot:

Ja, ik ben tester van beroep.. dit is een default template die ik in mn werk ook gebruik
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!