Vanaf vorige week ben ik in het trotse bezit van een Samsung 40ES7000 tv. De tv biedt overigens maar één mogelijkheid om de audio aan de versterker (NAD 751) te verbinden en wel via een S/P-DIF poort. Na de aanschaf van een optische kabel (standaard model, 5 meter, niet HQ) zit er een "echo" tussen het geluid van de tv en de versterker. Het geluid uit de versterker lijkt een fractie van een seconde vertraagd te zijn. De helpdesk van Samsung geeft aan dat het niet mogelijk is om beide tegelijkertijd te gebruiken
.
Ik vraag mij af of het mogelijk is om die "echo" te verhelpen, maar heb geen idee hoe. Zou het aan de optische kabel kunnen liggen (net nieuw gekocht), bijv. door een kwalitatief hoogwaardigere aan te schaffen of zijn er ook andere opties? De mogelijkheid biedt de mogelijkheid om het geluid te "vertragen", echter dit is geen oplossing aangezien de echo blijft bestaan. Input en suggesties worden van harte gewaardeerd

Ik vraag mij af of het mogelijk is om die "echo" te verhelpen, maar heb geen idee hoe. Zou het aan de optische kabel kunnen liggen (net nieuw gekocht), bijv. door een kwalitatief hoogwaardigere aan te schaffen of zijn er ook andere opties? De mogelijkheid biedt de mogelijkheid om het geluid te "vertragen", echter dit is geen oplossing aangezien de echo blijft bestaan. Input en suggesties worden van harte gewaardeerd
[ Voor 0% gewijzigd door bierdop op 09-11-2012 10:37 . Reden: Typos ]