Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adobe Flash Update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de nieuwe Flash update gedaan 115.502.110 via Config-Flash-Abode-Playerdownload. Maar kijk ik daarna dan is alleen de active X versie geupdate. De Plug in staat op de oude versie.

Mijn Vraag is : Hoe kan dit ?
Is het beter om de Update gelijk zelf te doen of wachten op Adobe of in de toekomst MS

Ik heb Adobe op Automatisch staan, eerst op mij waarschuwen en ik vermoed dat dit er iets mee te maken heeft. Na de nieuwe Update kwam ik trouwens dit tegen ;

[img]http://http://www.google.nl/imgres?q=waarschuwing+internet+explorer&hl=nl&sa=X&biw=1010&bih=685&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=-GoUozItYBm__M:&imgrefurl=http://www.hooikoortsalert.nl/pagina/sidebar-gadget/downloaden.html&docid=ip5MSwsPk79fZM&imgurl=http://www.hooikoortsalert.nl/image/warn.JPG&w=458&h=274&ei=7E6cUKeiB4Kr0QW3u4GABA&zoom=1&iact=hc&vpx=331&vpy=111&dur=5480&hovh=174&hovw=290&tx=154&ty=81&sig=107703554543172655722&page=2&tbnh=146&tbnw=243&start=14&ndsp=20&ved=1t:429,r:3,s:20,i:142[/img]

Kon het niet meer weg klikken of Niet Toestaan doen, dus maar toestaan.Was de site van www.security.nl die wel betrouwbaar is toch ;-)
Misschien is het voor de meeste van jullie ABC-tjes deze vragen maar voor 'ons 'de gemiddelde PC-ers zijn
dit toch vreemde dingen. Je zou bijna geen PC meer aan dureven zetten !

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Update van de site van de maker zelf halen, en nooit van een andere site.

Voor de rest update op automatisch zetten.
Omdat je niet snel genoeg kunt updaten.
Flash, java, pdf readers, hier hacken ze je pc mee.

Java kun je ook nog beter verwijderen indien je dit niet nodig hebt.(moet je even testen).
Of java wel installeren, en dan in je browser java uitzetten(java scripts is iets anders)(gewoon een website openen en je bent al gehackt).
Of indien je java nodig hebt in je browser, dan zoals boven + een extra browser installeren waar java wel werkt, dus deze bowser alleen gebruiken op de java site.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Jan !

Adobe Flash staat op Automatisch. Maar toch deze nieuwe Update binnengehaalt. Vreemd alleen dat bij Config-Flash-Genavanceerd staat. Active X versie de nieuwe. Plug in de oude !?

In mijn IE staat dit, waar ik helemaal niks van snap. Want dit is zo'n oude versie. Er eronder staat bestand
met de nieuwe versie ;
Naam: Shockwave Flash Object
Uitgever: Adobe Systems Incorporated
Type: ActiveX-besturingselement
Versie: 10.0.42.34
Bestand: Flash32_11_5_502_110.ocx
Map: C:\Windows\System32\Macromed\Flash

Zo staat het dus in mijn IE 9 met W 7 32 bits ! Versie 10.0.42.34 en zie je het Bestand ! Terwijl ik die net
geupdate heb.
Java heb ik gelijk verwijderd, dan maar niet enkele spellen doen. Maar ik krijg niet alles weg. Zo blijft in IE deze achter.
Naam: Deployment Toolkit
Uitgever: Sun Microsystems, Inc.
Type: ActiveX-besturingselement
Versie: 6.0.330.3
Bestand: deployJava1.dll
Map: C:\Windows\System32

Heb toen zo veel gezocht of dit kwaad kon, maar ik ben niet zo'n held met Registers en zo. Want om van dit
Deployment Toolkit van Sun af te komen is een heel gedoe.
P.S. Hoe kan ik van elke reactie een mail krijgen ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Anders kun je altijd nog Secunia PSI erbij pakken..
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:39:
P.S. Hoe kan ik van elke reactie een mail krijgen ?
Kort maar krachtig: gaat niet, doen we hier niet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:33:
Anders kun je altijd nog Secunia PSI erbij pakken..
Dat hielp inderdaad :*) Duurde wel even bij Secunia maar beide Flash Active X en Plug in staan beide
in Config-Flash-Geavanceerd op Versie 115.502.110 :)
Is het trouwens gewoon dat Secunia er zo lang over doet ? Maar afgebroken en toen bleek de scan al klaar te zijn. Gaf toen aan, dat Flash geupdate moest worden, klikte op Updaten en klaar. Wist geeneens dat Secunia dit deed !

In EX staat ook nu de nieuwe versie ! Kijken of dit ook lukt bij mijn 2de PC. Daar staat ook nog steeds die Sun Deployment Kit :( Is er nog iets anders dat ik kan zien, wanneer er iemand gereageerd heeft ?

Bedankt ! En ;w

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Bookmark Topic, zo kan je zien als er iets nieuws gepost is.

/On-topic
Leesvoer voor Java Removal.

Verwijderd

Topicstarter
LnC schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:24:
Bookmark Topic, zo kan je zien als er iets nieuws gepost is.

Okay, dat had ik al gedaan, geloof ik. Waar zie ik dan dat nieuws. Als ik inlog of zo ? Zag net op www.security.nl [url]http:///www.security.nl/artikel/43944/1/Adobe_bevestigt_inbraak_door_hackers.html[/url]
Als je een account hebt. Nu heb ik wel eens een naam en mail opgegeven bij Adobe, is dat een account ? En moet ik zelf wat doen, of zoals er staat, Dat gaat Adobe resetten ?

/On-topic
Leesvoer voor Java Removal.
Bedankt , moet deze nog bekijken. Laat het je horen, ben er al lang mee bezig geweest en dat Deployment weghalen is een heel gedoe. En in Register kom ik liever niet.
Pagina: 1