Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 13:01
Hallo,

Een samsung galaxy s2 heeft een defect scherm. deze blijft geheel zwart.
Mijn vraag is hoe ik de telefoon kan formateren en clearen zodat er geen persoonlijk informatie meer opstaat. Dan kan deze weggedaan/verkocht worden.

Wanneer ik deze aansluit en via samsung kies het apparaat wil benaderen geeft deze aan dat hij vergrendeld is, 'geef het wachtwoord in op het aangesloten apparaat'. Dat is een uitdaging met een niet-werkend scherm.

Iemand advies?

Mvg,

Fuuv

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
met odin de standaard firmware flashen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
en format en repartition. kan niet garanderen dat alles dan weg is.

reparatie is geen optie?

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:34

13art

Moderator Mobile
Ik zou inderdaad zeggen repareren, kosten haal je er wel uit denk ik in de verkoop. Schermen genoeg op ebay, wel even een goede tutorial erbij pakken want het is niet het meest eenvoudige toestel om een scherm bij te vervangen. (Heb zelf ook een scherm vol barsten en ga hem binnenkort ook zelf vervangen).
Wil je dat niet, dan inderdaad je toestel in download modus zetten en dan firmware erop flashen met odin.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis