Ik heb hier nog een omvormer van 24V naar 230V liggen die ik graag kwijt wil. Mag ik deze in de V&A zetten en dan vraag twee: onder welke categorie?
http://tweakers.net/categ...ge-av-accessoires/aanbod/ zou mijn suggestie zijn...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Helaas, een omvormer hoort niet thuis op V&A.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Euh, niet aan Lego komen.
Ik zou zeggen alles waar een Tweaker behoefte aan heeft, maar goed daar valt een omvormer ook onder.
Ik zou zeggen alles waar een Tweaker behoefte aan heeft, maar goed daar valt een omvormer ook onder.
En waarom dan wel niet?Microkid schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 08:23:
Helaas, een omvormer hoort niet thuis op V&A.
Ik bedoel, in de pricewatch vinden we tegenwoordig ook koelkasten en koffiezetapparaten, en dat lijkt me minder relevant dan een omvormer.
Voor de volledigheid, er staat al een poosje nóg een andere omvormer op V&A: V&A aangeboden: Omvormer 12V --> 220/230V . Daarentegen staat er géén LEGO te koop, anders dan een verdwaalde game 
Ik neem aan dat hier nog eens met een gezond kritische blik naar gekeken wordt ?
Ik neem aan dat hier nog eens met een gezond kritische blik naar gekeken wordt ?

offtopic:
Van mij mag LEGO best blijven hoor, maar daarvan zie ik de link met Tweakers minder dan een omvormer
Van mij mag LEGO best blijven hoor, maar daarvan zie ik de link met Tweakers minder dan een omvormer
[ Voor 11% gewijzigd door Carpento op 13-11-2012 22:29 ]
Pagina: 1