Toon posts:

Afsluitbutton maken.........please help me.....

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
OK tweakers, ik zit met het volgende probleem. Ik loop stage bij een bedrijf dat gebruik maakt van een Novell server en windows 98 2nd op de workstations. Nou sluiten alle computers niet goed af. Ze blijven allemaal haken bij het aflsuitscherm. Nou heb ik gekeken en bleek dat als je je uitlogt (Network connections en dan Detach) dat de pc dan wel afsluit.

Ok, nu wil ik dus voor alle gebruikers een snelkoppeling maken waarin al deze handelingen worden vericht inclusief het afsluiten van de pc......ik weet dat het kan....wie weet het?????????ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven zoniet vraag je anders maar ok alvast bedankt

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-08 13:37

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Voor het uitloggen van Novell e.d. dat weet ik niet, maar voor Windows weet ik het wel:

rundll32.exe user.exe,exitwindows

letop de comma, gebruik deze exacte schrijfwijze..
Dit gooit Windows in 1 keer plaat, zonder vragen van toestemming.

Maar misschien is het een betere oplossing om een nieuwe 32b NovellClient te installeren.

Let US know..
edit:
typoos verwijderd..

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ok dan heb ik dat alvast thx en weet ook nog iemand hoe het zit met de novell in ieder geval dat het sneller kan dan: met je rechter muisklik op de Novell icoon te klikken en dan naar Detach gaan of er een snellere manier is????

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
je kan gewoon met rechtermuisknop op Novell icoon klikken en dan kiezen voor Conifgure Systemtray icon. Hier kies je gewoon voor Disconnect Network Drive als je met linker (of rechter - kies maar) muisknop op het Novell icoon klikt... thats's it geloof ik. of denk ik nu te simpel????

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 00:03
Op vrijdag 01 juni 2001 11:35 schreef CyberJ het volgende:
Voor het uitloggen van Novell e.d. dat weet ik niet, maar voor Windows weet ik het wel:

rundll32.exe user.exe,exitwindows

letop de comma, gebruik deze exacte schrijfwijze..
Dit gooit Windows in 1 keer plaat, zonder vragen van toestemming.

Maar misschien is het een betere oplossing om een nieuwe 32b NovellClient te installeren.

Let US know..
edit:
typoos verwijderd..
Wel niet m'n topic, maar euhm, weet je toevallig ook hoe je hem laat herstarten ?

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943