Bij opstarten een aantal keer een piepend geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acert
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-03-2021
Hallo,

Ik heb sinds eergisteren een ugrade uitgevoerd naar Windows 8 Pro 64-bit. Daarvoor had ik windows 7 Ultimate. Windows 8 heb ik trouwens geupgrade via de website van Microsoft.

Na het opstarten van mijn laptop hoor ik eerst een aantal keer een piepend geluid en het opstarten hapert, dat laadrondje zie je ook haperen...en dan start windows gewoon normaal op.

Ik neem aan dat dit niet hoort en ik vroeg me af wat het probleem zou kunnen zijn? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Acert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Klinkt als een bijna overleden HDD. Hoor je ook een tikkend geluid?

Doe voor de zekerheid een back-up van je belangrijke bestanden, mocht hij dan toch overleden zijn, dan heb je die veilig gesteld.

Crystalmark is een tool om je HDD eens onder de loep te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acert
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-03-2021
Ja je hoort een tikkend geluid! Daar was ik al bang voor...ja ga ik zeker doen.. bedankt voor je tip.

Ik heb crystaldisk gebruik en dit zijn de testresultaten: Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2d2gp50.png wat kan in hieruit concluderen?

Heb nog een kleinigheidje misschien dat je dat ook weet...voordat ik gebruik kan maken van m'n muiswijzer moet ik eerst op escape drukken voordat de muisaanwijzer wordt vrijgesteld?

gr

[ Voor 20% gewijzigd door Acert op 10-11-2012 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Oepsie, blijkbaar heb ik de verkeerde link in mijn post gezet. Voor uitlezen van je HDD moet je dus deze hebben: Crystaldiskinfo

Over je muis, welke muis heb je? En is de muis draadloos?
Kijk eens of je nog voor je muis speciale drivers hebt geinstalleerd. Het kan zijn dat er ergens een vinkje bij staat dat de muis zichzelf mag uitschakelen als die niet gebruikt wordt. (Kijk ook even bij energiebeheer van Windows)