Toon posts:

Laptop audio skip

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds een week heb ik een irritant probleem met mijn laptop. Als ik een film op YouTube of gewoon via een mediaplayer ( VLC of WMP), dan treden er soms stotteringen op in het geluid. Het is precies het geluid die in dit filmpje te horen is:

YouTube: Windows 7 64-bit Audio Stutter w/ Linksys WMP600N
Ik heb ook alle oplossingen die in de comments zitten al geprobeerd, maar tevergeefs.

Als ik een film kijk dan treden de stotteringen om de 10-15 minuten op. Als ik muziek op YouTube aan het luisteren ben en dan ook iets anders aan het doen ben, dan gebeurd het letterlijk om de 1 minuut.

Ik heb ook alle oplossingen die in de comments zitten al geprobeerd, maar tevergeefs. Ik heb een HP Pavilion dv6 3185ed. Ik heb al geprobeerd om een systeemherstel te doen, maar dat mocht ook niet baten.

Als er iemand een oplossing weet of mij in de richting kan sturen, zou ik dat zeer op prijs stellen.

-GxTi7

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik heb geen geluid op werk maar controleer ook op IRQ conflicts

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:55
Router 10 minuten uitzetten.
Snelheid internet?
Andere site's met film?
Virusscanner of firewal?

Ik zou toch vermelden wat je geprobeerd hebt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad.

Je stelt een vraag over audioproblemen met filmpjes op een laptop in een subforum over processor, moederborden en geheugen. Dit is overduidelijk niet de juiste plek voor die vraag, maar bij gebrek aan relevante info van jouw kant kan ik niet eens beoordelen of het naar Audio & Hifi, Complete Systemen & Laptops of Client Software Algemeen moet. Daarom rest me niets anders dan dit topic te sluiten.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.