Kan niet rechtstreeks, moet je er een videorecorder tussen gebruiken, dan kan het wel denk ik. Er zullen wel (active) convertors bestaan, maar voor 2 tientjes een VCR op de vlooienmarkt (je wil toch alleen maar converteren (toch ?)) lijkt met het makkelijkst...
suc6
suc6
By each crime and every kindness, we birth our future
Ik heb een video recorder die namelijk alleen maar een scart uit heeft. en een tv die alleen maar coax in heeft.
Heeft iemand enig idee hoe veel zo'n converter kost?
Heeft iemand enig idee hoe veel zo'n converter kost?
Verwijderd
Als het goed is zitten zijn al de signalen in je scart aanwezig RGB, composite video, mono, stereo etc etc.Op vrijdag 01 juni 2001 11:17 schreef kevenius het volgende:
Weet iemand of dit mogelijk is. Ik moet van scart uit naar coax.
En zo ja hoe?
Verwijderd
Pak gewoon compostie out, zoek ff een schema voor de pincount, pin 16 is composite uit geloo fik
Klopt niet. Bij een video heb je coax-in nodig omdat je anders niets op kan nemen, en dus is een coax-uit niet meer dan logisch want anders kan je je tv niet doorlussen.Op vrijdag 01 juni 2001 11:39 schreef kevenius het volgende:
Ik heb een video recorder die namelijk alleen maar een scart uit heeft.
Misschien als het een pro ding is (als in: niet met banden die je bij de megapool kan kopen maar met van de professionale tapes waar de hele tv resolutie op past), maar dat kan je met goed fatsoen geen video meer noemen vind ik.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Het is een hele oude grundig waarvan de coax uit kapot is. Het enige wat ik nog heb is coax in, scart in/uit.
Bij Conrad kan je een apparaatje kopen om een composiet signaal+geluid (kan je uit de scart aansluiting halen) in een RF signaal voor de antenne om te zetten.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Verwijderd
precies.. een video-modulator ofzo heet 't geloof ik.
velleman verkoopt ook zelfbouw kitjes (onder andere bij Display te koop)
velleman verkoopt ook zelfbouw kitjes (onder andere bij Display te koop)
Verwijderd
Misschien uit een hele oude zx spectrum computer. ik heb 2 weken geleden net 4 van die dingen gedumpt.Bij Conrad kan je een apparaatje kopen om een composiet signaal+geluid (kan je uit de scart aansluiting halen) in een RF signaal voor de antenne om te zetten.
Helaas, dat spul uit Delft
Je gaat toch geen ZX slopen ?!!? Heiligschennis...
Als je dat van plan bent wil ik em wel overkopen.
Als je dat van plan bent wil ik em wel overkopen.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Dan heb je een probleem, ik heb er in het totaal 12 gehad, en die allemaal gedumpt. De laatste was twee weken geleden.Als je dat van plan bent wil ik em wel overkopen.
Toch dat spul uit delft.
Verwijderd
Mijn fout, sorry!Op vrijdag 01 juni 2001 14:36 schreef kevenius het volgende:
Met coax bedoel ik ook de antenne kabel!!!!
Pagina: 1