Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 08-11-2012 16:46 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
[ Voor 3% gewijzigd door JoostBaksteen op 08-11-2012 16:48 ]
[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 08-11-2012 16:49 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Precies! Lekker onzorgvuldig sliden (zoals dat wel met de PW sliders of de dichtheid slider kan).Sleepkever schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:51:
Kan het hier ook reproduceren als je er een beetje vaart achter zet kom je inderdaad rechts buiten het vlak zonder dat de slider helemaal op donker staat. (IE9, Win7 via RDP)
Een andere devver moet maar even kijken of hij dit nagebootst krijgt, zowel in W7 (chrome) als OSX (chrome, FF) krijg ik het niet voor elkaar.
Ik zie dat jullie je javascript volledig zelf schrijven (lees: geen library gebruiken zoals jquery), en dat is natuurlijk te gek. Maar met bijv. jQuery.draggable is de performance veel smoother.
[ Voor 6% gewijzigd door HyperioN op 08-11-2012 17:40 ]
Contacteer me desnoods maar via andere wegen... Kan het opnemen, via join.me, lync, NetMeeting eventueel ook laten zienJoostBaksteen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:38:
De slider is denk ik bang voor mij
Een andere devver moet maar even kijken of hij dit nagebootst krijgt, zowel in W7 (chrome) als OSX (chrome, FF) krijg ik het niet voor elkaar.
Weet je wel hoeveel JS daarvoor bij moet komenHyperioN schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:39:
Bij mij (W7, Chrome 23) werkt hij wel, maar de slider loopt wel flink achter mijn muiscursor aan tijdens slepen.
Ik zie dat jullie je javascript volledig zelf schrijven, en dat is natuurlijk te gek. Maar met bijv. jQuery.draggable is de performance veel smoother.
[ Voor 41% gewijzigd door BtM909 op 08-11-2012 17:41 ]
Oh daar ben ik het absoluut mee eens hoor!BtM909 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:40:
[...]
Weet je wel hoeveel JS daarvoor bij moet komenAls je kijkt naar de sliders in PW, dan ben ik ervan overtuigd dat die net zo goed, zo niet beter performen dan 't gedrocht dat draggable heet
Maar de Pricewatch sliders doen het inderdaad wél erg goed. Waarom de achtergrondkleur-slider dan niet..?
De pricewatch sliders zijn free-form, oftewel elke x pixels is een euro, maat, whatever.
Uiteraard verschilt het dus ook uiteindelijk per browser en systeem wat de uiteindelijke performance is.
Een willekeurig ander slidervoorbeeld pakken welke in een demo natuurlijk helemaal geen taak hoeft uit te voeren is uiteindelijk appels met peren vergelijken.
Dat wil niet zeggen dat de sliders codetechnisch niet verbeterd kunnen worden; ik heb ze inmiddels alweer ongeveer 5 jaar geleden gemaakt en de code is nadien grotendeels ongewijzigd gebleven. Wellicht kan het gebruik van nieuwe technieken zoals requestAnimationFrame wel voor een soepelere ervaring zorgen
Verder moet je ook kijken naar de toepassing: in dit geval zal deze slider slechts een enkele keer gebruikt worden; ik denk niet dat mensen continue hun achtergrond wijzigen
[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 08-11-2012 20:22 ]
Intentionally left blank
Voor de techneuten onder ons: het is eigenlijk gewoon puur een kwestie van het opsplitsen van primaire animatie (de slider) en het verwerken van de actie. Als er een slideractie wordt begonnen wordt er ondertussen een 'background-render' timer gestart die elke 50 milliseconde kijkt naar de huidige waarde van de slider en vervolgens daar actie op uitvoert. Ondertussen vertraagd dat dan niet het sliden zelf meer
Komende week online
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()