Ik heb al de halve dag een storing met Vodafone.. Ik wou vanmiddag een vriend bellen die jarig is.. ik kreeg hem niet te pakken en dacht.. lekkere verbinding heeft hij.. Dat bleek ik dus te zijn toen ik een TAN code betaling wou doen.
Ik in de chat gekropen met vodafone.. krijg je het volgende gesprek:
Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je spreekt nu met John van Vodafone.
John: Hoi kristian, waarmee kan ik je helpen?
kristian: kan het kloppen dat ik geen bereik heb in Lisse?
kristian: geen telefoon, kan niet bellen en niet gebeld worden.. geen smsm
John: wat vervelend. heb je dat sinds vandaag?
kristian: ehh ja.. en ik moet een TAN code ontvangen voor bankzaken
John: Ik ga je doorverbinden naar mijn collega. Hij/zij gaat jou verder helpen met je vraag. Momentje alsjeblieft.
John: Ik wens je nog een fijne dag.
kristian: dankje
Wacht even terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.
Je spreekt nu met Jetty van Vodafone.
kristian: hey
kristian: volgens mij ligt vodafone er in lisse uiy
kristian: uiy
kristian: uit (sorry)
kristian: ?
Jetty: Hallo Kristian
Jetty: Je kunt geen verbinding maken?
Jetty: Mag ik je nummer dan kan ik het voor je nakijken?
kristian: 06
kristian: mijn collega heeft ook vodafone en ook nix
kristian: 1 minuut afk
Jetty: Een moment dan kijk ik het voor je na
kristian: moet wel zo weg...
kristian: ik hoop dat het snel te fixen is.. heb mijn nummer nodig voor een betaling met TAN code
Jetty: Ik ben het voor je na aan het kijken. Heb je nog een moment alsjeblieft?
kristian: ja is goed...ben misschien wel even afk,, maar hoor graag wat het wordt en of het snel opgelost is..
kristian: tot zo
kristian: back
Jetty: Ik ben even aan het kijken in onze database
Jetty: maar op dit moment is er geen storing
kristian: hij pakt af en toe G of 3G...
kristian: maar geen blauwe streepjes..
Jetty: Ben je binnen of buiten?
kristian: binnen,.. maar altijd vol bereik
kristian: probeer mezelf nog maar weer te bellen
kristian: nope
Jetty: Ok
kristian: helemaal niks
kristian: kan ik roamen oid? ik heb wel die TAN code nodig
Jetty: Wat voor melding krijg je als je belt?
kristian: ik moet nu echt naar mijn overleg...en ik hoor gewoon niks,, geen melding niks.
kristian: en als ik bel...gaat hij over en krijg ik na een tijdje mij voicemail
kristian: moet echt weg.. ik laat het chat scherm open staan, als je meer weet.. (heb mijn foon al gereboot etc. maar mijn collega met vodafone heeft het ook)
Jetty: Als je belt, en hij gaat wel over, dan heb je wel bereik. Kun je jouw simkaart in een ander toestel testen? Ik kan het chatscherm niet open laten staan.
kristian: lol... heel langzaam vult hij wel nu.nl via het netwerk.. maar bellen niet dus
kristian: nee kan nu niet testen, maar als mijn collega het ook heeft, kan ik hem in zijn toestel doen, maar dat gaat niet uitmaken he
kristian: moet echt weg.. hoop dat het zo te fixen is..zou leuk zijn
Jetty: Waarschijnlijk niet. Maar probeer het voor de zekerheid toch. Werkt het niet? Neem dan even contact met ons op. Dan melden wij het aan bij de technische dienst.
kristian: nee ik hoor niks als ik bel... alleen als ik naar mij bel hoor ik dat hij overgaat
kristian: maar krijg ik voicemail
kristian: dus meld het maar
kristian: ik moet weg
Jetty: Ik kan het alleen aanmelden als jij jouw simkaart in een ander toestel test. Dat is namelijk noodzakelijk. Hierdoor kunnen we bepaalde oorzaken uitsluiten.
Deze chatsessie is verbroken door de chat adviseur.
Echt is sta met mijn collega bij de laptop, allebei zonder vodafone bereik.. en dan helpen ze alleen verder als we SIM kaartje gaan ruilen.. Zijn ze nou echt gek geworden.. Ik ben klant, met weinig tijd... moest naar een overleg, en dan krijg je zo'n lompe houding.. Terwijl ze niet kunnen controleren of wel of niet geruild heb. Ik moet dat dan blijkbaar zeggen... Nee bij hem doet hij het ook niet.. Maar als hij naast me staat is het niet goed genoeg.. ECHT SERIEUS!!
Niet normaal. Maar bla bla, Behalve de melding van de storing van Vodafone in Lisse voegt mijn relaas vast niks toe, behalve de rigide manier van klantcontact van vodafone.
Ik in de chat gekropen met vodafone.. krijg je het volgende gesprek:
Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je spreekt nu met John van Vodafone.
John: Hoi kristian, waarmee kan ik je helpen?
kristian: kan het kloppen dat ik geen bereik heb in Lisse?
kristian: geen telefoon, kan niet bellen en niet gebeld worden.. geen smsm
John: wat vervelend. heb je dat sinds vandaag?
kristian: ehh ja.. en ik moet een TAN code ontvangen voor bankzaken
John: Ik ga je doorverbinden naar mijn collega. Hij/zij gaat jou verder helpen met je vraag. Momentje alsjeblieft.
John: Ik wens je nog een fijne dag.
kristian: dankje
Wacht even terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.
Je spreekt nu met Jetty van Vodafone.
kristian: hey
kristian: volgens mij ligt vodafone er in lisse uiy
kristian: uiy
kristian: uit (sorry)
kristian: ?
Jetty: Hallo Kristian
Jetty: Je kunt geen verbinding maken?
Jetty: Mag ik je nummer dan kan ik het voor je nakijken?
kristian: 06
kristian: mijn collega heeft ook vodafone en ook nix
kristian: 1 minuut afk
Jetty: Een moment dan kijk ik het voor je na
kristian: moet wel zo weg...
kristian: ik hoop dat het snel te fixen is.. heb mijn nummer nodig voor een betaling met TAN code
Jetty: Ik ben het voor je na aan het kijken. Heb je nog een moment alsjeblieft?
kristian: ja is goed...ben misschien wel even afk,, maar hoor graag wat het wordt en of het snel opgelost is..
kristian: tot zo
kristian: back
Jetty: Ik ben even aan het kijken in onze database
Jetty: maar op dit moment is er geen storing
kristian: hij pakt af en toe G of 3G...
kristian: maar geen blauwe streepjes..
Jetty: Ben je binnen of buiten?
kristian: binnen,.. maar altijd vol bereik
kristian: probeer mezelf nog maar weer te bellen
kristian: nope
Jetty: Ok
kristian: helemaal niks
kristian: kan ik roamen oid? ik heb wel die TAN code nodig
Jetty: Wat voor melding krijg je als je belt?
kristian: ik moet nu echt naar mijn overleg...en ik hoor gewoon niks,, geen melding niks.
kristian: en als ik bel...gaat hij over en krijg ik na een tijdje mij voicemail
kristian: moet echt weg.. ik laat het chat scherm open staan, als je meer weet.. (heb mijn foon al gereboot etc. maar mijn collega met vodafone heeft het ook)
Jetty: Als je belt, en hij gaat wel over, dan heb je wel bereik. Kun je jouw simkaart in een ander toestel testen? Ik kan het chatscherm niet open laten staan.
kristian: lol... heel langzaam vult hij wel nu.nl via het netwerk.. maar bellen niet dus
kristian: nee kan nu niet testen, maar als mijn collega het ook heeft, kan ik hem in zijn toestel doen, maar dat gaat niet uitmaken he
kristian: moet echt weg.. hoop dat het zo te fixen is..zou leuk zijn
Jetty: Waarschijnlijk niet. Maar probeer het voor de zekerheid toch. Werkt het niet? Neem dan even contact met ons op. Dan melden wij het aan bij de technische dienst.
kristian: nee ik hoor niks als ik bel... alleen als ik naar mij bel hoor ik dat hij overgaat
kristian: maar krijg ik voicemail
kristian: dus meld het maar
kristian: ik moet weg
Jetty: Ik kan het alleen aanmelden als jij jouw simkaart in een ander toestel test. Dat is namelijk noodzakelijk. Hierdoor kunnen we bepaalde oorzaken uitsluiten.
Deze chatsessie is verbroken door de chat adviseur.
Echt is sta met mijn collega bij de laptop, allebei zonder vodafone bereik.. en dan helpen ze alleen verder als we SIM kaartje gaan ruilen.. Zijn ze nou echt gek geworden.. Ik ben klant, met weinig tijd... moest naar een overleg, en dan krijg je zo'n lompe houding.. Terwijl ze niet kunnen controleren of wel of niet geruild heb. Ik moet dat dan blijkbaar zeggen... Nee bij hem doet hij het ook niet.. Maar als hij naast me staat is het niet goed genoeg.. ECHT SERIEUS!!
Niet normaal. Maar bla bla, Behalve de melding van de storing van Vodafone in Lisse voegt mijn relaas vast niks toe, behalve de rigide manier van klantcontact van vodafone.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"