Waar celeron2 te koop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Waar is de celeron 2 te koop ? Liefst de 600 of 633 want ik wil richting de 1 ghz :)
Hoe duur en waar te krijgen ?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 13:19
Nog nergens in Nederland... :( Ik sta al twee weken op dee wachtlijst bij Funprice... Ze hopen ze eind deze week en anders volgende week binnen te krijgen, en dat is dan de 566. De 600 en 633 worden de eerste maand / twee maanden niet in grote getalen in Nederland verwacht...

• sundevil
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

sundevil

One ping only

Ik sta ook al weken op de wachtlijst bij Comptechworld. Daar zeggen ze ook iedere keer nog niet precies te weten.

tis een kwestie van geduld....tot heeeel overklockend nederland over de CelII lult!

De mazelen!

The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:44

bloody

0.000 KB!!

ik sta ook al op een wachtlijst (pulsar). er is misschien een kleine kans, dat ze volgende week binnen zouden kunnen komen (lekker vaag he?)

nope

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 13:19
Ik word echt hartstikke gek van dat KUT Intel !!! :( :( :( Ze kunnen nu verdomme al bijna een half jaar geen proc leveren !!
Ik heb vanaf morgen vakantie, dus ik had al een nieuwe pc geplanned (ouwe is al verkocht), kan ik verdomme gaa zitten wachten !!! Zit ik hier opgescheept met een P166MMX (server)...

Ik :r op Intel, misschien dan toch maar voor AMD gaan...
Heeft iemand trouwens een idee of een 250 W voeding eecht niet genoeg zou zijn voor een Athlon met een V770? Als ik ook nog een 300W voeding moet gaan kopen, kan ik het helemaal niet meer betalen... :'(

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Martijn, een 250W voeding is minimaal, en als je een 0.25 micron overgeklockte athlon met GeForce zou hebben is het misschien niet genoeg. Met je Viper 770 en een 0.18 micron Athlon (A achter serienummer) zal het WAARSCHIJNLIJK goed werken...geen garanties natuurlijk ;).

PC Specs

Pagina: 1