Ik heb een digitale videocamera de Canon FS100. Als ik filmpjes maak van bijvoorbeeld 3x1 minuut dan speelt hij ze niet achter elkaar af op mn pc. Ook niet als ik het als playlist erin zet. Heeft iemand hier ervaring mee? Het faden (het donker laten worden tussen deze drie scenes) lukt ook niet, ik snap er niks van en kan er niks van terugvinden in de gebruiksaanwijzing.
Een playlist is daar ook niet voor bedoeld, je moet de filmpjes monteren met een programma als Windows Movie Maker, Lightworks, Adobe Premiere, Sony Vegas, Pinnacle Studio etc. etc.
Daarmee plak je de drie filmpjes aan elkaar en kun je overgangen toevoegen (en nog veel meer), als je dan klaar bent exporteer je je project als één filmpje van 3 minuten
Daarmee plak je de drie filmpjes aan elkaar en kun je overgangen toevoegen (en nog veel meer), als je dan klaar bent exporteer je je project als één filmpje van 3 minuten
Oh zo, dank je wel voor je antwoord! Lijkt me die 'oude' filmcamera's toch beter, die kon je zo op een videoband zetten