Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon.

Dit zijn de eisen waar hij aan moet voldoen:
- Scherm moet altijd aan staan, (dus niet in standby gaan of iets dergelijks) als ik gebeld ben en een oproep heb gemist wil ik dat gewoon kunnen zien op het scherm zonder die eerst aan te willen doen.

- Uitstekende batterij. Net als bij de nokia's van 10 jaar terug wil ik een telefoon waar ik gewoon een week mee kan bellen zonder dat ik die hoef op te laden.

- Hij moet bluetooth hebben.

Is er enige telefoon die dat tegenwoordig nog kan, of zal ik toch opzoek moeten naar een bejaarde nokia?
En zo nee, wat voor oude telefoon kan ik dan het beste naar opzoek gaan?

Alvast bedankt ;)

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Topicstarter
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Je eerste vereiste is strijdig met je tweede vereiste, immers als het scherm (de grootste verbruiker) altijd aan staat heeft dit zijn effect op de accuduur.

Eventueel zou een E-ink phone wellicht voldoen aan je wensen (moterola f3) echter denk ik niet dat deze altijd de door jou gewenste informatie weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Topicstarter
De oude nokia's van vroeger konden dit wel.
Daar ging het scherm nooit uit en kon ik het gewoon zien op het scherm dat ik een oproep gemist had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 12:42
Dan gaat de backlight idd uit...
Ik heb zelf heel lang de Nokia 6060 gehad, die deed 1,5 week met de batterij omdat het scherm uitging als je hem dichtklapte. Aan het lampje voorop kon je dan zien of je sms of gemiste oproep had.

Maar ook de Nokia 3210 die ik gehad heb deed minstens een weekje met de batterij bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Notificatielampje genoeg voor je? Of wil je echt zien wat je gemist hebt voor iets?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:54

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb een Nokia 3110 Classic gehad, die het makkelijk een week lang uithield op de accu, en nog wel langer ook. Deze heeft een soort screensaver op het scherm waarop je kunt zien of je telefoon op stil staat, en je kunt er gemiste oproepen en berichten op zien. Ook knippert het toetsenbord dan.

Deze is alleen misschien wel nog wat té populair (lees: duur), 94,95 via Bol.com bijvoorbeeld.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Topicstarter
Ik heb hier nu een 3110 liggen. Maar ik krijg op geen enkele manier op het scherm dat ik oproepen gemist heb of nieuwe berichten.
Iemand enig idee hoe ik die in beeld kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Topicstarter
Owh, never mind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:54

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Uit mijn hoofd is het óf de screensaver, of het standby scherm. Nokia zal vast een van deze 2 termen hebben gebruikt. Klopt dat?

Je kunt het toetsenbord als notificatie laten knipperen. Ook erg handig. Wel een tip daarbij; als je 's nachts niet wakker wil worden van het geflits in je slaapkamer, stel dan ook een profiel in waarbij de notificatie op het toetsenbord uit staat. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Topicstarter
:D Ik heb het inmiddels gevonden ;-)
En inderdaad. Dat geflits is niet heel handig voor op het nachtkastje...

Pagina: 1