Besten,
Enige tijd geleden heb ik een HP color laserjet opgeduikelt. Deze functioneerd officieel alleen op een XP setting dus hier heb ik hem ook maar op aangesloten.
Echter, nu heb ik wat problemen met het afdrukken.
Wanneer ik meerdere pagina's wil afdrukken print hij alleen de eerste.
Wanneer ik een enkele pagina afdruk (afschrift 45) print hij die.
Wanneer ik een enkele pagina afdruk (afschrift 44) print hij afdruk 45.
Wanneer ik een enkele pagina afdruk (afschrift 43) print hij afdruk 44.
Wanneer ik vervolgens zit te bedenken wat dit verhaal dan toch is trek ik het papier uit de (handmatig) lade. Laat het er vervolgens weer in zakken. Hij herkende dus al papier want het zat er al in, maar het nieuwe signaal van papier maakt dat hij weer begint te ratelen en vervolgens drukt hij afdruk 43 af.
Ik doe weer de truuc, papier sensortje ontlasten en papier er weer in, drukt opnieuw pagina 43 af, en dit blijft hij na elke papiervernieuwing herhalen..
Ik kan niet meer bedenken wat hiervan de oorzaak kan zijn. Orginele HP driver gedownload.
Ben benieuwd!
Alvast dank.
Groet,
Johan
Enige tijd geleden heb ik een HP color laserjet opgeduikelt. Deze functioneerd officieel alleen op een XP setting dus hier heb ik hem ook maar op aangesloten.
Echter, nu heb ik wat problemen met het afdrukken.
Wanneer ik meerdere pagina's wil afdrukken print hij alleen de eerste.
Wanneer ik een enkele pagina afdruk (afschrift 45) print hij die.
Wanneer ik een enkele pagina afdruk (afschrift 44) print hij afdruk 45.
Wanneer ik een enkele pagina afdruk (afschrift 43) print hij afdruk 44.
Wanneer ik vervolgens zit te bedenken wat dit verhaal dan toch is trek ik het papier uit de (handmatig) lade. Laat het er vervolgens weer in zakken. Hij herkende dus al papier want het zat er al in, maar het nieuwe signaal van papier maakt dat hij weer begint te ratelen en vervolgens drukt hij afdruk 43 af.
Ik doe weer de truuc, papier sensortje ontlasten en papier er weer in, drukt opnieuw pagina 43 af, en dit blijft hij na elke papiervernieuwing herhalen..
Ik kan niet meer bedenken wat hiervan de oorzaak kan zijn. Orginele HP driver gedownload.
Ben benieuwd!
Alvast dank.
Groet,
Johan