Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muizenissen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen!

Ik word gek van mijn externe muis op de laptop. Die gaat aan en uit, volkomen willekeurig. Zowel op W7 als op W8. En met verschillende muizen. Je hoort daarbij de bekende aan / uit geluidjes van de usb. Maakt niet uit welke usb poort ik gebruik. Touchpad werkt wel normaal. Die uitzetten helpt niet. Ik ben bang dat er iets mis is met de usb hardware op het mainboard.. Het gaat om een 3 jaar oude Acer Aspire 5738G.

Heeft iemand misschien de gouden tip?

Ciao, Henk

Verwijderd

Heb je al eens een live cd getest? Kan nog aan de usb drivers liggen.
Maar als je ook al verschillende software en hardware geprobeerd hebt denk ik dat je zelf de conclusie al hebt...

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 16:23
Kijken of het met een muis met kabel ook is.
Drivers checken.
USB stick erin, en kijken of het dan ook gebeurt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Muis erin en als hij werkt, gewoon aan het slot gaan wiebelen. Hoor je het bekende geluidje, is de kans groot dat het je hardware is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt volkomen willekeurig, met en zonder wiebelen. Met zowel draadloze muis als één met kabeltje. En op alle vier USB poorten van de laptop. Een USB geheugenstick heeft er geen last van.. Op W7 heb ik Logitech drivers, op W8 nog niet. Maar wel op beide hetzelfde probleem..

Dank zover voor het meedenken, Henk

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat er verder nog iets bijzonders in de event-viewer rond die tijden dat hij wegvalt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-11 12:55
Misschien nog een energiebesparingsfunctie die usb poorten uitschakelt? Kan zijn dat daar nog iets mis mee gaat en dat hij een usb stick wel actief laat.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
Ik heb 2 Logitech muizen gehad die dit verschijnsel hadden. Blijkt een draadbreuk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb energiebesparing op de "hoofdhubs" uitgeschakeld. Het lijkt voorlopig goed te gaan...

Bedankt en Ciao, Henk
Pagina: 1