Knowledge Base (achterhalen van Wyse)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-07 14:46
Heren,

Ik ben opzoek om een eigen knowledge base voor werk te gebruiken. Echter ik heb al vele gevonden en vind de bekende wiki niet echt overzichtelijk en de search optie ben ik ook niet over te spreken.

Na wat onderzoeken kwam ik 1 keer op de Wyse site om wat informatie op te halen en hun hebben toevallig ook een Knowledge Base. Mijn eerste reactie was simpel en de search optie vind ik overzichtelijk en gebruikersvriendelijke (mooie score balken 8)). Ik ben dus op zoek naar een Knowledge Base van Wyse

zie link: https://support.wyse.com/...=SZArwIhkpjxt55GOkJGImA..

Weet iemand welke knowledge base is of iets vergelijkbaars heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:40
MediaWiki?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 15:06
Wij gebruiken ook MediaWiki. Eerst niet enthousiast over, maar het went en is nu erg behulpzaam.
De standaard search schiet wel tekort. Hiervoor draaien we nu een sphinx-plugin

TI lijkt dezelfde software als Wyse te gebruiken
http://epsstore.ti.com/OA_HTML/cskmbasicsrch.jsp

Kan alleen niet herleiden hoe het pakket heet.

[ Voor 30% gewijzigd door frickY op 08-11-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-07 21:23

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Op 't werk heb ik Dokuwiki opgezet met de DokuBook template. Als je alles netjes bij houd en logisch indeelt, dan heb je eigenlijk geen zoekfunctie nodig.

Tja, het is een wiki, maar je bent niet echt duidelijk in waarom een wiki, met degelijke plugins, niet werkt voor je.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:22
Het zou mij niet verbazen als het voorbeeld van de TS gemaakt is met Oracle iStore. Die aanschaffen voor enkel een knowledge base lijkt mij niet echt een handige investering ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:30

Nakebod

Nope.

* Nakebod gaat mee met Rupie, Wyse gebruikt veel Oracle dingen, en dit is er één van.
Als het goed is, Oracle iSupport.

En gezien het Oracle is, zal het wel een prijskaartje hebben van minimaal 4 cijfers.

Zelf gebruiken we hier, zeer beperkt, MediaWiki, en voor ons doel voldoet het.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-07 14:46
Aahh oke ik vind wiki of het nu mediawiki of iets anders is niet echt overzichtelijk. Op het werk maak ik er namelijk al gebruik van. Ik zal nog wel even verder kijken voor alternatieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-07 21:23

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik vind de standaard templates van verschillende wiki's ook overzichtelijk, maar DokuBook is prima. Het geeft een mooie indeling als menu aan de linkerkant. Er zullen vast andere wiki software zijn die met templates en plugins hetzelfde voor elkaar krijgt. Een wiki hoeft dus niet onoverzichtelijk te zijn.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1