Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoek 2 of 3 tablets voor mijn nog relatief jonge kinderen, om hen spelenderwijs kennis te laten maken met zaken waar ik (al) geen weet meer van heb... Ben op diverse plaatsen geweest en weet niet meer wat te kiezen. Moet betaalbaar blijven ca. 200 (heb er nl. 3 nodig), google apps beschikbaar en verder liefst 10" scherm (dikke kindervingertjes). Wie kan me helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Begrijp ik goed dat je ieder kind een tablet wilt geven? Sowieso lijkt me dat geen goede vervanger voor de TV (ook slecht de hele dag) ;)

Reden waarom ik het vraag: je kan beter investeren in een goede 10.1 tablet (zoals de pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB Wit) en dan om beurten gebruik te laten maken.

Je hebt dan 1 apparaat wat je "moet onderhouden", apps op installeren / updaten, 1 account om apps te installeren (en eventueel kopen); de kids leren delen en samenwerken, dus win win win :P

[ Voor 18% gewijzigd door BtM909 op 08-11-2012 00:07 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:37
één tablet kopen en die dan delen is natuurlijk wel leerzamer ;)

@BTM909: Tegen de TS natuurlijk :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ramon op 08-11-2012 00:35 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ramon schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:07:
één tablet kopen en die dan delen is natuurlijk wel leerzamer ;)
Heb je het tegen mij of de TS?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ncm
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05-2022

Ncm

Voor jonge kinderen zou mijn voorkeur absoluut uitgaan naar een 7 inch en geen 10 inch.

Voor mijn dochter hebben we een Samsung Galaxy tab 2 gekocht. Met de kortingskaarten van de C1000 bij de Kijkshop gekocht voor EUR 229 -/- EUR 45 = EUR 184

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je wel realiseren dat 10" inch tablets een stuk zwaarder zijn dan 7" inch tablets. 10" inch zitten vaak rond de 550-650 gram en 7" inch tablets rond de 300-400gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ncm
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05-2022

Ncm

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:02:
Je moet je wel realiseren dat 10" inch tablets een stuk zwaarder zijn dan 7" inch tablets. 10" inch zitten vaak rond de 550-650 gram en 7" inch tablets rond de 300-400gr.
Dat is precies wat ik bedoel. Veel handzamer voor die kleine kinderhandjes. Wat de kans op vallen ook kleiner maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:02:
Ze lopen er toch niet mee rond :? Die 3.1" extra zorgt voor een groter oppervlak om te spelen / leren... Uiteindelijk is de keus aan de TS, maar ik heb 4 jarigen en ouder gewoon op een 10.1" zien werken en die tablets zien er nog gewoon als nieuw uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:56
en dan heb je straks nog het gedoe met kinderen die steeds per ongeluk de home knop aanklikken

ik zou vrolijk e 7" van een goedkope merk als kruidvat/intertoys doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:51
Wat is relatief jong? Wat wil je ze laten doen? hoe 'handig' zijn de kinderen? Allemaal vragen die je moet beantwoorden om ene goed beeld te kunnen geven.

Mijn dochtertje van 4 speelt prima (op de Ipad 10 ") maar ze zal een Android misschien minder goed snappen. Vanaf 4 jaar is het dus wel te doen. Ze zit dan met een kussen op schoot met de IPad daarop. Als je alles wat ze mogen gebruiken op een scherm zet en ze leert er heen te navigeren, dan zal dat deel al wel lukken.

Dan de goedkope tablets zoals bij Kruitvat ed. hebben niet altijd een volledige google play store. Niet alle spelletjes e.d. zijn dan te krijgen. Dit is wel te verhelpen, maar dan moet je wel wat meer technische kennis hebben. Als je dit kan (of iemand anders kan het voor je) zal dat ook wel lukken. Spelletjes als Angry birds enzo zijn echt wel leuk voor ze (of Youtube filmpjes zoals van minuscule zijn erg leuk). Zover het tweede deel.

De derde vraag. Meestal leren kinderen wel snel om te gaan met nieuwe techniek, maar sommigen pikken het gewoon niet op. Je kan vast zelf wel inschatten onder welke categorie de kids vallen.

Bedenk wel dat het geen vervaning is van een Nintendo DS ofzo, dat zijn echt andere apparaten.

Welke het nou moet worden... Ik zou zelf zo'n kruidvat geval doen en deze dan helpen aan de volledige store. Veel andere keus heb je denk ik niet met dit budget. Je zou ook nog naar de 2e hands markt kunnen kijken maar dan moet je echt weten waar je naar moet kijken.

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

Pagina: 1