[PW] Onthoud Sortering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik sorteer (vrijwel) altijd op prijs, maar de PW default altijd naar populariteit, wat dat ook mag zijn.
Is het mogelijk de sortering te onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

moto-moi in "Lieve Devvers FAQ"
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat is leuk, maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je kent het gezegde "wie zeurt komt niet aan de beurt"? ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nooit van gehoord. :p
Wie niet 'zeurt' loopt ook kans nooit aan de beurt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Anyway, kicken wordt simpelweg niet op prijs gesteld. We snappen dat jij het misschien belangrijk vind, maar het gaat daardoor bij ons echt niet meer prioriteit krijgen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Het is op dit moment niet mogelijk om een sorteringsinstelling te onthouden. Ik kan me voorstellen dat wanneer je heel vaak zoekt in de pricewatch en deze instelling het liefst ziet dit prettig kan zijn. De klik om de sortering aan te passen is echter redelijk makkelijk gemaakt. Ik zal je wens toevoegen aan de backlog, maar er zijn een hoop zaken die een hogere prioriteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
crisp schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:09:
Anyway, kicken wordt simpelweg niet op prijs gesteld. We snappen dat jij het misschien belangrijk vind, maar het gaat daardoor bij ons echt niet meer prioriteit krijgen...
Dat begrijp ik, maar bevestig dan gewoon dat het is toegevoerd aan een tracker of dat het niet geimplementeerd wordt.
Als er geen enkele respons op iets komt hebben mensen veelal het idee dat ze het net zo goed naar /dev/null hadden kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat begrijp ik, maar bevestig dan gewoon dat het is toegevoerd aan een tracker of dat het niet geimplementeerd wordt.
Maite heeft inmiddels een ticket hiervoor aangemaakt zie ik, het tweede is sowieso niet het geval want dan was dit topic wel gesloten. Hier in LD betekent een open topic simpelweg: gaan we (ooit) nog naar kijken. Om dat nou in elk topic expliciet te gaan vermelden lijkt me een beetje overdreven en zonde van onze tijd...

Intentionally left blank

Pagina: 1