Ik sorteer (vrijwel) altijd op prijs, maar de PW default altijd naar populariteit, wat dat ook mag zijn.
Is het mogelijk de sortering te onthouden?
Is het mogelijk de sortering te onthouden?
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Dat begrijp ik, maar bevestig dan gewoon dat het is toegevoerd aan een tracker of dat het niet geimplementeerd wordt.crisp schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:09:
Anyway, kicken wordt simpelweg niet op prijs gesteld. We snappen dat jij het misschien belangrijk vind, maar het gaat daardoor bij ons echt niet meer prioriteit krijgen...
Maite heeft inmiddels een ticket hiervoor aangemaakt zie ik, het tweede is sowieso niet het geval want dan was dit topic wel gesloten. Hier in LD betekent een open topic simpelweg: gaan we (ooit) nog naar kijken. Om dat nou in elk topic expliciet te gaan vermelden lijkt me een beetje overdreven en zonde van onze tijd...Dat begrijp ik, maar bevestig dan gewoon dat het is toegevoerd aan een tracker of dat het niet geimplementeerd wordt.
Intentionally left blank
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq