Ik zit in een discussie met mijn vrouw (wie niet)..We hebben een Sony LCD van 40" die perfect is voor gamen, maar weinig features heeft (want dan gaat de responsetijd omhoog) en een wat oudere HD-ready LG plasma van 42" die ik minder mooi vind (maar geen vertraging heeft, dat weer wel).
De discussie: Een nieuwe (46") TV prima, maar er mag géén rand omheen zitten. Als er een rand achter de glasplaat zit, dat mag. zoalang je maar geen 'lijst' hebt en de voorkant één glad geheel is.
Een voorbeeld is
maar ik ken deze toevallig van Sony (monolithic design) en wil meer keuze hebben.
Weet iemand de juiste zoekterm hiervoor? Een filter binnen Tweakers bestaat er niet voor, en 'zonder bezel' is een fenomeen dat net aangekondigd is en dat is het doel ook niet, want dat wordt de highest-end TV die er is bij wijze van spreken.
Nu zit ik van iedere TV een klein plaatje aan te klikken, oh nee, heeft rand, volgende..Je zou er bijna van naar de Media Markt gaan..
De discussie: Een nieuwe (46") TV prima, maar er mag géén rand omheen zitten. Als er een rand achter de glasplaat zit, dat mag. zoalang je maar geen 'lijst' hebt en de voorkant één glad geheel is.
Een voorbeeld is
maar ik ken deze toevallig van Sony (monolithic design) en wil meer keuze hebben.Weet iemand de juiste zoekterm hiervoor? Een filter binnen Tweakers bestaat er niet voor, en 'zonder bezel' is een fenomeen dat net aangekondigd is en dat is het doel ook niet, want dat wordt de highest-end TV die er is bij wijze van spreken.
Nu zit ik van iedere TV een klein plaatje aan te klikken, oh nee, heeft rand, volgende..Je zou er bijna van naar de Media Markt gaan..
[ Voor 9% gewijzigd door WaterFire op 07-11-2012 19:09 ]