Nu heb ik LED vervanging lampjes voor mijn twee Halogeen lampjes binnengekregen. Ik heb een bureau lampje en een Ikea spotje, alles met G4 fitting. In het bureau lampje stop ik het LED lampje erin en het werkt gewoon. Maar in het Ikea spotje werkt het niet. De aansluiting is niet geweldig, maar het moet wel G4 zijn. En ik heb dus 4 lampjes (2 oude halogeen, en 2 nieuwe led) en alles is uit wisselbaar qua fitting. Alleen de halogeen lampjes werken in het Ikea spotje, maar niet de LED lampjes. De LED lampjes zijn ook nog verschillend, ik heb een dimbare versie en een niet dimbare versie, maar het maakt niks uit, werkt allebei niet.
Kan het kloppen dat het trafo-tje van het Ikea spotje pas fatsoenlijk gaat werken wanneer er meer stroom gevraagd wordt? Dat hij als het ware niet goed kan starten met een 1W lampje, maar dus wel met een 10W lampje?
Ik heb een beetje rond lopen poeren met dat LED lampje en heeeel soms zie je 1 van de LEDjes op het lampje een heel klein beetje licht geven, erg vaag.
Op het Ikea trafootje (wat je gewoon in het stopcontact steekt als grote stekker) staat ook dat hij 11.5V levert en daarachter staat 10W-20W. Misschien is dat ook wel z'n bereik en vind hij het dus niet fijn om daar onder te gaan?
Alvast bedankt
Kan het kloppen dat het trafo-tje van het Ikea spotje pas fatsoenlijk gaat werken wanneer er meer stroom gevraagd wordt? Dat hij als het ware niet goed kan starten met een 1W lampje, maar dus wel met een 10W lampje?
Ik heb een beetje rond lopen poeren met dat LED lampje en heeeel soms zie je 1 van de LEDjes op het lampje een heel klein beetje licht geven, erg vaag.
Op het Ikea trafootje (wat je gewoon in het stopcontact steekt als grote stekker) staat ook dat hij 11.5V levert en daarachter staat 10W-20W. Misschien is dat ook wel z'n bereik en vind hij het dus niet fijn om daar onder te gaan?
Alvast bedankt
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)