Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[.Net] Excel AddIn: custom cell format toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik ben de laatste tijd veel bezig met het doorspitten van csv exports, die dan open in Excel om diverse bewerkingen op los te laten. een van de dingen die me mateloos irriteert is dat Excel altijd datums en tijden verkloot op de een of andere manier. Dus dan doe ik weer rechtsklik, format cells, custom hh:mm:ss.000, ok en dan staat het goed. Nu ben ik het dus zat en wil ik een oplossing hebben.
Mijn eerste idee was om een Excel template te maken, zodat de "hh:mm:ss.000" format in ieder geval alvast in het lijstje staat. Dit werkt prima voor nieuwe Excel bestanden, maar bij het openen van een csv wordt de template niet ingeladen. Deze optie valt dus af.
Ik zit er nu aan te denken om dan maar een AddIn te maken, die het format alvast toevoegd. Ik weet nu alleen niet via welke objecten ik bij deze collectie kan komen, en via google en msdn kom ik er ook niet uit. Iemand een idee waar ik deze collectie zou kunnen vinden?

Roomba E5 te koop