Ben stuurt (verlaat) e-mails over teveel data verbruik

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 13:39
Ik heb zojuist met de klantenservice van Ben gebeld. Ik krijg op 7 november (vandaag) een mailtje dat ik voor deze maand al meer dan 500 MB aan data gebruikt heb.

In de Self service omgeving van Ben is het verbruik van deze maand nog niet te zien.
Op dit moment heeft Ben een achterstand in het bijwerken van je belstatus.
Wel wordt het verbruik van de maand oktober getoond en zo te zien zit ik daarbij precies aan mijn maximum... Maar ook dat is een bekend Ben probleempje. Daar wordt alleen het gebruik getoond binnen je bundel. Het verbruik buiten je bundel wordt daar niet getoond.

Ik ben dus ergens in oktober over de 500 MB grens verbruik heen gegaan. Pas in de loop van november stuurt Ben een waarschuwing dat ik daarmee moet stoppen omdat het anders een dure grap kan worden. Met een totaal verbruik van 623 MB valt de schade nog wel te overzien.

De klantenservice van Ben heeft vandaag meer telefoontjes van ongeruste klanten ontvangen. Vandaar dat ik het hier even meld. Als je je verbruik precies wilt weten, dan kan je 0900-0401405 (€ 0,35 per gesprek) bellen.

Ik ben benieuwd of Ben nog met een tegemoetkoming gaat komen voor abonnees die net als ik te laat gewaarschuwd zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door f.v.b op 07-11-2012 15:32 . Reden: typo ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 22:21
Ik kreeg zojuist een sms van ben met dezelfde mededeling. Volgens mijn app heb ik in oktober 485mb gebruikt. En t/m nu 43mb. Ik denk dat er iets goed fout gaat daar en dat de teller aan het eind van de maand niet gereset is. Althans dat hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Die SMS heb ik 's avonds ook gehad. Zojuist heb ik nog een keer met de klantenservice gebeld en ze zijn het nog aan het uitzoeken. Als je belt, wordt je naam genoteerd en wordt je per e-mail op de hoogte gehouden.

De klantenservice heeft "best wel veel" telefoontjes hierover ontvangen. :)

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Vandaag antwoord van Ben ontvangen:
Onlangs heb je gesproken met mijn klantenservice. Ik vind het vervelend te horen dat je onbewust kosten hebt gemaakt door het gebruik van mobiel internet. Je hebt het verzoek neergelegd om deze verbruikskosten terug te krijgen.

Ik heb je verzoek in behandeling genomen. Uit coulance zal ik de kosten welke gemaakt zijn met het gebruik van internet aan je crediteren. Dit is een bedrag van 29,30 Dit bedrag zal zo snel mogelijk worden gecrediteerd. Ik wil benadrukken dat deze vergoeding eenmalig is.
Ik ben benieuwd hoe ze aan het bedrag van € 29,30 komen. Eerder meldden ze dat ik 123 MB teveel gebruikt had. Een van die twee getallen klopt niet, maar ik ben wel heel blij verrast dat ik het niet hoef te betalen.

Dank je wel Ben!

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]