Ik hou bij het sorteren van mijn resultaten in de pricewatch graag rekening met de beoordelingen van andere tweakers. Het probleem waar ik tegenaan loop is dat een product met één beoordeling van vijf sterren "beter" is dan zeg dertig beoordelingen van gemiddeld vier en een halve ster. Dat laatste vind ik namelijk een stuk betrouwbaarder en een product met één enkele hoge beoordeling.
Ergo: ik wil graag producten met weinig beoordelingen kunnen uitfilteren:
- Voeg een slider toe bij de filtermenu (links op het scherm) waar je kunt selecteren hoeveel beoordelingen een product minimaal moet hebben om getoond te worden in de resultaten.
- Breng de oude functionaliteit terug waarbij je het aantal beoordelingen te zien krijgt als je met de muis over de gemiddelde beoordeling (sterren) hovert bij een product in de resultatenlijst. De oude site had deze functionaliteit namelijk wel.
Ergo: ik wil graag producten met weinig beoordelingen kunnen uitfilteren:
- Voeg een slider toe bij de filtermenu (links op het scherm) waar je kunt selecteren hoeveel beoordelingen een product minimaal moet hebben om getoond te worden in de resultaten.
- Breng de oude functionaliteit terug waarbij je het aantal beoordelingen te zien krijgt als je met de muis over de gemiddelde beoordeling (sterren) hovert bij een product in de resultatenlijst. De oude site had deze functionaliteit namelijk wel.
[ Voor 28% gewijzigd door Morphs op 07-11-2012 12:54 ]