Goeiemorgen allemaal,
Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn pc in slow motion stand staat, alles openen duurt een eeuwigheid, films spelen in slow motion af en alle geluid happerd/stottert. Gamen is niet meer te doen. Direct na het opstarten begint ook de processor koeler vol in de toeren te springen, maar die gaat normaal doen als je eenmaal in windows 7 bent.
Mijn specs zijn:
Corsair Vengeance - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB DDR3 - 1600 MHz (2x totaal 16gb)
Corsair Builder Series CX430 V2 - Voeding
Sony Optiarc AD-7280S - Schijfstation - DVD±RW
ASRock 970 Extreme3 - Moederbord Socket AM3+
AMD Black Edition AMD FX 4170 / 4.2GHz
SSD Vertex (60gb)
HDD WD black (500gb)
Saphire AMD hd6870
Tot nu toe geprobeerd:
Ivm koeler die snel oploopt in de toeren, gekeken naar de temperaturen en daar is niks mis mee.
Toen alles geüpdatet tot en met de bios.
Gehele scan gedaan met mahlware bytes en Mcaffee op alle schijven, wel wat rommel aangetroffen maar na verwijdering helaas geen verbetering.
Geheugen strips switchen, geen resultaat tenzij ze alle 4 stuk zijn.
SSD getest met SSD live, en die gaat nog ruim 9 jaar mee.
Back-up gedaan maar helaas.
En nu zie ik alleen nog de oplossing om een geheel schone win7 te doen en dan hopen dat het goed is.
Iemand nog ideeën of tips waardoor ik dit vanavond niet hoef te doen?
Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn pc in slow motion stand staat, alles openen duurt een eeuwigheid, films spelen in slow motion af en alle geluid happerd/stottert. Gamen is niet meer te doen. Direct na het opstarten begint ook de processor koeler vol in de toeren te springen, maar die gaat normaal doen als je eenmaal in windows 7 bent.
Mijn specs zijn:
Corsair Vengeance - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB DDR3 - 1600 MHz (2x totaal 16gb)
Corsair Builder Series CX430 V2 - Voeding
Sony Optiarc AD-7280S - Schijfstation - DVD±RW
ASRock 970 Extreme3 - Moederbord Socket AM3+
AMD Black Edition AMD FX 4170 / 4.2GHz
SSD Vertex (60gb)
HDD WD black (500gb)
Saphire AMD hd6870
Tot nu toe geprobeerd:
Ivm koeler die snel oploopt in de toeren, gekeken naar de temperaturen en daar is niks mis mee.
Toen alles geüpdatet tot en met de bios.
Gehele scan gedaan met mahlware bytes en Mcaffee op alle schijven, wel wat rommel aangetroffen maar na verwijdering helaas geen verbetering.
Geheugen strips switchen, geen resultaat tenzij ze alle 4 stuk zijn.
SSD getest met SSD live, en die gaat nog ruim 9 jaar mee.
Back-up gedaan maar helaas.
En nu zie ik alleen nog de oplossing om een geheel schone win7 te doen en dan hopen dat het goed is.
Iemand nog ideeën of tips waardoor ik dit vanavond niet hoef te doen?