Ha allemaal, ik zit met een irittant probleem (vind ik). Ik heb nu een maandje een iPhone 5, hiervoor had ik een android telefoon. Op de android kon ik met behulp van de keypad versneld een contactpersoon kiezen door niet de cijfers maar de letters te gebruiken. Op die manier werd een match in de contactpersonen weergegeven door alleen het keypad te gebruiken. Het was dus niet nodig om eerst naar contactpersonen te gaan en daar te zoeken.
Op iOS schijnt dit niet te werken. Wanneer ik het keypad gebruik, zie ik alleen de getallen verschijnen en er wordt niet in de contactpersonen gezocht. Ik kan natuurlijk wel via het contactpersonen tabblad gaan zoeken, maar dat zijn meer handelingen en meer typewerk.
Is er een manier om in iOS het keypad te gebruiken om versneld contactpersonen te kiezen?
(NB: keypad is voor mij dit, voor het geval het kwartje niet zou vallen
)
1 2 3
abc def
4 5 6
hgi jkl mno etc.etc.
7 8 9
* 0 #
Op iOS schijnt dit niet te werken. Wanneer ik het keypad gebruik, zie ik alleen de getallen verschijnen en er wordt niet in de contactpersonen gezocht. Ik kan natuurlijk wel via het contactpersonen tabblad gaan zoeken, maar dat zijn meer handelingen en meer typewerk.
Is er een manier om in iOS het keypad te gebruiken om versneld contactpersonen te kiezen?
(NB: keypad is voor mij dit, voor het geval het kwartje niet zou vallen
1 2 3
abc def
4 5 6
hgi jkl mno etc.etc.
7 8 9
* 0 #
[ Voor 0% gewijzigd door jick op 07-11-2012 14:03 . Reden: typo ]