Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 19:36
Hey, ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit topic te plaatsen, maar ik wist anders niet waar ik het moest plaatsen.
Ik ben van plan om één van deze dagen een Samsung Galaxy te kopen, type ben ik nog niet uit.
Ik heb nu een abbo van Mobistar My15 waar ik en mijn vrouw bijna onbeperkt naar mekaar kunnen bellen en sms-en. We kunnen 90 minuten naar ander lijnen bellen maar is geen internet bij inbegrepen. Dit abbo kost voor ons samen maandelijks 30 euro
Omdat ik mijn een Galaxy ga kopen en ik dan ook graag zou willen gebruiken maken van mobiel internet had ik gedacht om een Samsung te kopen waar 2 sim kaarten ingaan en in de winkel dan een prepaid internet herlaadkaart te kopen en deze steeds op te laden als ze leeg is.
Is dit mogelijk en bestaat zo'n prepaid internet kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-07 17:02
Bedoel je een simkaart speciaal voor internet? Met elke prepaid kaart kan je internetten (Mits tegoed).

Je kan ook bijv. bij Vodafone kijken (Bij de huidige abonnementen bel je onbeperkt naar alle Vodafone nummers). Als jij en je vrouw dus een VF abonnement nemen bel je onbeperkt naar elkaar.

Kijk eerst even welke Galaxy je wilt aanschaffen, dat maakt je speurtocht wat gerichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
Inderdaad, een simkaart alleen voor internetten zodat als deze leeg is, ik niet meer kan internetten tot ik de kaart terug opgeladen heb. Mijn abbo is mobistar en ik zou dus met bv een gewone pay en go van proximus kunnen internetten terwijl ik met die van mobistar blijf bellen en gebeld worden?

Ik zal ook eens gaan kijken naar de site van Vodafone.

Daarom ben ik er nog niet uit welke ik wil, eentje met 1 sim of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
Ha ja, is Vodafone niet voor Nederland. Ik woon in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD