Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Met het bericht nu van Microsoft dat WLM stopt heel erg jammer moeten we wat anders gebruiken, Alleen met Skype loop ik tegen een probleem aan.
Ik spreek aantal mensen dagelijks en als ik in de avond nog even achter me pc zit of laptop vind ik een chat client handiger, Ik kijk vaak dan nog een serie of film en dan kan ik het chat venster er naast zetten scherm groot zat en praten makkelijker dan constant mobiel voor whatsapp pakken.

Ik heb in WLM een aantal mensen op offline weer geven staan en wil dit graag zo houden, Weet iemand hoe je in skype iemand kan blokkeren als je met je hotmail inlogt ik heb het nog niet kunnen vinden ?.
Je zelf op offline zetten is ook geen optie vind ik of verwijderen, Aangezien als je iemand verwijderd je bij die gene er nog in staat en hij/zij je nog wat kan sturen.

Ik gebruik nu even trillian werkt op zich ook goed maar ik probeerde gisteren een rar en een zip file te sturen naar iemand met wlm zonder succes, De melding komt niet eens binnen als ik dit stuur een plaatje daarin tegen werkt wel houd trillian rar en zip files standaard tegen misschien ?.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:57
In de contactelijst, rechtermuisknop op contact en dan "Block this contact"? Lijkt me vrij duidelijk hoor :P
Ook gewoon chatten kan je natuurlijk met Skype. Dat gebruikt zelfs de MSNP backend, dus verschilt niets met WLM, behalve het uiterlijk van de client.

• Carlos0_0
Caelorum schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:52:
In de contactelijst, rechtermuisknop op contact en dan "Block this contact"? Lijkt me vrij duidelijk hoor :P
Ook gewoon chatten kan je natuurlijk met Skype. Dat gebruikt zelfs de MSNP backend, dus verschilt niets met WLM, behalve het uiterlijk van de client.
Het lijkt zo simpel maar de optie is er niet als je inlogt met je hotmail account ;)

http://s9.postimage.org/c...el.png?noCache=1352287411

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En standaardoptie zetten dat dubbelklik op een contact een chat gesprek te beginnen en dan op je contact dubbelklikken?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Carlos0_0
Hero Of Time schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:06:
En standaardoptie zetten dat dubbelklik op een contact een chat gesprek te beginnen en dan op je contact dubbelklikken?
Goed idee nog niet aan gedacht maar hier ook niet kunnen vinden, Ik zie dat ik tevens ook nu wat contacten heb waarvan ik nooit msn heb gehad zijn denk ik skype mensen ofzo.
Bij deze mensen kan het dus wel maar mensen die vanuit je msn lijst komt kan het niet, Ik vind dat Microsoft dat wel eens mag veranderen.

[ Voor 36% gewijzigd door Carlos0_0 op 08-11-2012 09:01 ]