Hoi allemaal,
Ik ben vrolijk bezig met het bouwen van me systeempje, helaas heeft het budget een klap gehad en moet ik een beetje gaan spellen met me ideeen.
Reeds in bezit:
(hmmm de prijzen vermeld zijn niet de prijzen betaald
)
Moederboord is krijgertje.
Trooper is refurbished materiaal. (ik vind hem ook mooi) zit ook een side window in.
Geheugen via mede tweaker aangeschaft.
Nu missen er natuurlijk een paar belangrijke onderdelen.
Dus dacht ik gezien het budget beschikbaar (max Euro 400) aan het volgende, met ideeen om in de toekomst uit te breiden.
De videocard vermeld is geen verplichting
Oeps voor ik het vergeet, wat wil ik er mee doen; windows 7, office 2010, interneten, filmpjes en photo's bekijken, photo bewerking, (filmpjes bewerken misschien in de toekomst) misschien een spelletje in de toekomst (doe veel oud spul denk aan C&C, Battlefield Vietnam (ja ik schaam me) heb geen directe wensen om dingen als Battlefield 3 of zo te doen op de PC (doe ik wel met de PS3) dus echt een zware video kaart hoeft er niet in, maar ik wil niet te zuinig zijn (deeed ik vroeger wel en dat vertraagde nog al eens) wil 2 schermen aan sluiten.
Power houdt ik een beetje hoog, misschien te hoog weet ik niet zo goed. maar de prijs is prima en wil misschien de kast nog opfleuren met wat lampies en zo, wil eens gaan genieten van en mooie kast zeg maar
Wat denken jullie hiervan?
Willem
Ik ben vrolijk bezig met het bouwen van me systeempje, helaas heeft het budget een klap gehad en moet ik een beetje gaan spellen met me ideeen.
Reeds in bezit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX | € 140,- | € 140,- |
| 1 | CM Storm Trooper | € 113,50 | € 113,50 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9 | € 70,- | € 70,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 323,50 | |
(hmmm de prijzen vermeld zijn niet de prijzen betaald
Moederboord is krijgertje.
Trooper is refurbished materiaal. (ik vind hem ook mooi) zit ook een side window in.
Geheugen via mede tweaker aangeschaft.
Nu missen er natuurlijk een paar belangrijke onderdelen.
Dus dacht ik gezien het budget beschikbaar (max Euro 400) aan het volgende, met ideeen om in de toekomst uit te breiden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Asus HD7770-DC-1GD5-V2 | € 114,50 | € 114,50 |
| 1 | Hitachi Deskstar 7K1000.C, 1TB | € 47,79 | € 47,79 |
| 1 | Thermaltake Smart M450W | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB | € 59,- | € 59,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 346,24 | |
De videocard vermeld is geen verplichting
Oeps voor ik het vergeet, wat wil ik er mee doen; windows 7, office 2010, interneten, filmpjes en photo's bekijken, photo bewerking, (filmpjes bewerken misschien in de toekomst) misschien een spelletje in de toekomst (doe veel oud spul denk aan C&C, Battlefield Vietnam (ja ik schaam me) heb geen directe wensen om dingen als Battlefield 3 of zo te doen op de PC (doe ik wel met de PS3) dus echt een zware video kaart hoeft er niet in, maar ik wil niet te zuinig zijn (deeed ik vroeger wel en dat vertraagde nog al eens) wil 2 schermen aan sluiten.
Power houdt ik een beetje hoog, misschien te hoog weet ik niet zo goed. maar de prijs is prima en wil misschien de kast nog opfleuren met wat lampies en zo, wil eens gaan genieten van en mooie kast zeg maar
Wat denken jullie hiervan?
Willem