Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
En:
Dat is niet waar, de oorspronkelijke NFS:MW is van 2005, dus 7 jaar geleden.Bij die andere games kwam het origineel immers al minstens een decennium geleden uit, en de oorspronkelijke NFS: Most Wanted dateert van 'slechts' twee jaar terug.
En:
Of in een nieuwe jas of in een nieuw jasjeNeed for Speed: Most Wanted - vertrouwd in een nieuwe jasje
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Klopt helemaal.. fact-check-fail.. en een slecht geheugen, kennelijkKoppensneller schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:49:
En:
[...]
Dat is niet waar, de oorspronkelijke NFS:MW is van 2005, dus 7 jaar geleden.
Fixed dus.
PS Vita-versie staat er (evenals de mobile versies) niet bij omdat die game inhoudelijk niet hetzelfde is als de game die we hebben gereviewed.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Waarom staat dan de iOS versie wel bij platforms genoemd?JJJur schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:36:
[...]
PS Vita-versie staat er (evenals de mobile versies)
Signature
Verschil is alleen dat er minder auto's op wegdek rijden (wegens de zwakkere hardware uiteraard) en daarnaast minder instellings mogelijkheden zijn voor de controls... voor de rest is het helemaal hetzelfde game. En waarom staat IOS er dan wel bij? "Platform PC, Xbox 360, PlayStation 3, iOS"JJJur schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:36:
[...]
Klopt helemaal.. fact-check-fail.. en een slecht geheugen, kennelijk.
Fixed dus.
PS Vita-versie staat er (evenals de mobile versies) niet bij omdat die game inhoudelijk niet hetzelfde is als de game die we hebben gereviewed.
Ik denk dat je een grote vergissing maakt.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Dat was een foutje mijnerzijds, ik had iOS al weg willen halen vlak nadat de review online was, maar kennelijk heeft mijn backspace zijn werk niet goed gedaan
Ik vind het inderdaad ook vreemd om te zeggen dat de Vita versie inhoudelijk niet het zelfde is. Het spel word juist aangeprezen omdat het WEL het geval is.
Er is inderdaad wat verkeer terug geschroeft, maar de complete stad, auto's, races en challenges zitten er in. Wat is er dan inhoudelijk anders?
Er is inderdaad wat verkeer terug geschroeft, maar de complete stad, auto's, races en challenges zitten er in. Wat is er dan inhoudelijk anders?
Dan zou hij inderdaad inhoudelijk niet heel veel anders zijn, maar bedenk wel dat de beoordelingen zoals die in de review staan dan ook al niet meer gelden. Grafisch wijkt de Vita-versie bijvoorbeeld al af.LOTG schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:58:
Ik vind het inderdaad ook vreemd om te zeggen dat de Vita versie inhoudelijk niet het zelfde is. Het spel word juist aangeprezen omdat het WEL het geval is.
In elk geval: er is nu voor een andere oplossing gekozen waarbij de overige versies, hoe afwijkend of niet zo heel afwijkend ze ook zijn, wel genoemd zijn. Maar de review zelf is alleen van toepassing op de PS3/Xbox360/pc-versies.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Pagina: 1